نکات و ترفندهای کلیدی بازی Mafia 3

اخیرا قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به بازی Mafia 3 افزوده شده که کاربران را قادر ساخته خودرو‌ها و سلاح‌های جدیدی را انتخاب کنند.

نکات و ترفندهای کلیدی بازی Mafia 3

به گزارش کلیک، به روز‌رسانی‌های اخیر بازی Mafia 3 از جمله لباس‌ها، سلاح‌ها و دیگر قابلیت‌های سفارشی‌سازی در واقع نوعی قدردانی از طرفداران مشتاق این بازی است. به عنوان مثال بازی‌بازان Mafia 3 در جستجوی ماشین‌های جدید در بازی هستند. اگرچه ماشین‌های قدیمی پر‌طرفدار هستند ولی هواداران قابلیت‌های بیشتری از قبیل سرعت بیشتر را می‌خواستند. در به روز‌رسانی اخیر، کاربران قادر خواهند بود با خودرو‌های‌شان مسابقه داده و حتی آن‌ها را سفارشی‌سازی کنند.

راهنمایی برای باز کردن ۱۰ خودروی جدید

۶ خودروی اول در طول گیم‌پلی معمول بازی قابل دستیابی هستند اما سه خودروی دیگر برای کسانی که Family Kick-Back را گرفته باشند قابل دسترسی خواهد بود که البته می‌توان آنرا به قیمت پنج دلار خرید. با این حال، بازی‌بازان برای تصاحب دهمین خودرو، بایستی تمامی مسابقات رانندگی را برنده شوند. بر‌اساس گزارش سایت MafiaGame.com تنها پس از تصاحب خودرو امکان سفارشی‌سازی آن‌ها وجود خواهد داشت. نزدیک به ۵۰ آیتم سفارشی‌سازی برای خودرو‌ها وجود دارد. امکان تغییر کاستوم و تجهیزات کاراکتر بازی هم در به روز‌رسانی جدید گنجانده شده است.

به روز‌رسانی اخیر Mafia 3 بسیار شبیه به، به روز‌رسانی GAT 5 Online است. بر‌اساس گزارش Forbes در حالی که بسیاری از هواداران، درخواست سفارشی‌سازی خودرو و برخی امکانات اضافی را کردند، برخی دیگر نا‌امید شده و حتی گفتند که سازنده بایستی به جای استفاده از برخی المان‌های Last of Us از بازی GTA 5 استفاده می‌کرد. بر همین اساس بازی Last of Us بر خلاف بازی تکراری GTA 5 یک بازی غنی با محتوای داستانی است که آغاز، میانه و پایان دارد. اکنون برخی از هواداران در شگفت هستند که اگر Mafia 3 شبیه GTA 5 نیست، چه تجربه‌ای می‌توانستند داشته باشند.

ارسال نظر