جزییات آپدیت جدید بازی Mafia III

بازی مافیا ۳ جدیدترین عنوان کمپانی ۲K Games (ناشر بازی) است که توسط استودیوی تازه‌کار Hanger 13 طراحی و ساخته شده است. داستان بازی درباره‌ی شخصیتی به نام لینکلن کلی است که به تازگی از جنگ برگشته و به دنبال انتقام از سران مافیا است. 

جزییات آپدیت جدید بازی Mafia III

به گزارش کلیک- در جدیدترین آپدیتی که استودیوی Hanger 13 برای بازی مافیا ۳ در پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC منتشر کرده است، پلاک‌های سفارشی شده‌ی جدید برای ماشین‌ها و همچنین گزینه‌های اضافی برای سفارشی‌سازی کردن ماشین‌ها به بازی اضافه می‌شود. بنابه گفته‌ی بازی‌کنندگان، حجم این آپدیت در PS4 حدود ۱٫۳GB و در پلتفرم‌های PC و ایکس باکس وان ۱٫۸GB می‌باشد.

Mafia 3 Update

در زیر به جزییات تغییرات آپدیت جدید در بازی اشاره می‌کنیم:

Car Customization (سفارشی‌سازی ماشین)

ما ۲۰ پلاک سفارشی به بازی اضافه کرده‌ایم بنابراین شما می‌توانید استعداد خود را در رانندگی نشان دهید زمانی که پلاک سفارشی‌تان از نوع NWBRDX و یا MRCLAY باشد. همچنین کمپانی Hanger 13 به آپدیت Racing بازی اشاره کرد که تمرکز ویژه‌ای بر روی این آپدیت دارد. اما همه‌ی این ویژگی‌های جدید Racing اوایل سال آینده به بازی اضافه خواهند شد. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به سفارشی‌سازی بیشتر خودرو‌ها و افزایش عملکرد آنها در ناوگان خود اشاره کرد.

از بازی Mafia 3 حدود ۴٫۵ میلیون نسخه در هفته‌ی اول توزیع شد و تعداد زیادی DLC برای این بازی درنظر گرفته شده است. استودیو‌ی Hanger 13 درباره‌‌ی اولین DLC داستانی بازی گفت: تیم ما به زودی ساخت آن را تمام خواهد کرد. تاریخ دقیقی از عرضه‌ی این DLC در دست نداریم اما می‌دانیم استودیو بر روی اولین DLC داستانی کار می‌کند.

ارسال نظر