تاریخ انتشار Mafia 3 لو رفت!

بدون شک بازی Mafia 3 یکی از مورد انتظارترین و بهترین بازی های سال جاری میلادی است که در حال حاضر استودیوی 2K Games مشغول ساخت این بازی است. همان طور که در جریان هستید، استودیوی 2K Games تا به امروز تاریخ انتشار دقیق بازی مافیا 3 را مشخص نکرده و فقط ادعا می کند که این بازی در سال 2016 منتشر خواهد شد. به تازگی سه فروش بزرگ و معتبر آمازون، بست بای و گیم اسپات در صفحه مخصوص پیش فروش این بازی، تاریخ انتشار بازی را درج کردند. نکته قابل توجه این جاست که هر سه تاریخ ذکر شده مشابه یکدیگر هستند و همین احتمال صحت بودن خبر را بالا می برد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار Mafia 3 لو رفت!

همان طور که در جریان هستید، استودیوی 2K Games تا به امروز تاریخ انتشار دقیق بازی مافیا 3 را مشخص نکرده و فقط ادعا می کند که این بازی در سال 2016 منتشر خواهد شد. به تازگی سه فروش بزرگ و معتبر آمازون، بست بای و گیم اسپات در صفحه مخصوص پیش فروش این بازی، تاریخ انتشار بازی را درج کردند. نکته قابل توجه این جاست که هر سه تاریخ ذکر شده مشابه یکدیگر هستند و همین احتمال صحت بودن خبر را بالا می برد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

اگر به سه فروشگاه آمازون، گیم اسپات و بست بای مراجعه کنید، مشاهده می کنید تاریخ انتشار این بازی 26 آپریل سال 2016 مصادف با 7 اردیبهشت سال 1395 مشخص شده است و هر سه فروشگاه تاریخ مشابهی را اعلام کرده اند. بنا به تصویر ارسال شده از سوی فروشگاه بست بای به وب سایت معتبر IGN، هم اکنون پیش فروش مافیا 3 آغاز شده و این بازی در تاریخ ذکر شده برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

هنگامی که خبر تاریخ انتشار بازی مافیا 3 در فضای مجازی منتشر شد، کمپانی 2K Games در صحبت هایی با وب سایت معتبر IGN در خصوص این خبر اعلام کرد:

هنوز هیچ تاریخ انتشار دقیق و رسمی ای توسط استودیوی 2K Games اعلام نشده است. این امر، امری کاملا طبیعی است که فروشندگان بازی های ویدیویی قبل از اعلام تاریخ عرضه یک بازی، بازی را در وب سایت خود برای پیش خرید قرار دهند و در این صفحه تاریخ عرضه بازی را مشخص کنند.

استودیوی توکی گیمز ادعا می کند که بازی مافیا 3 برای سال مالی 2017 برنامه ریزی شده است. خبر خوش برای طرفداران این فرانچایز این است که در اطلاعات منتشر شده در خصوص سال مالی 2017 کمپانی 2K Games، سال مالی 2017 این کمپانی از اولین روز ماه آپریل شروع می شود و این خبر احتمال عرضه بازی در تاریخ مشخص شده را بیشتر می کند.

در زیر می توانید تصاویر گرفته شده از فروشگاه آمازون و گیم اسپات را مشاهده کنید.

http://assets.vg247.com/current//2016/01/mafia_3_amazon-600x371.jpg

http://assets.vg247.com/current//2016/01/mafia_3_gamestop-600x365.jpg

البته باید بدانید که چند روز گذشته خرده فروش بزرگ آمازون در وب سایت رسمی خود تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر شخصی بازی rise of the tomb raider را مشخص کرده بود و سرانجام روز گذشته کمپانی Crystal Dynamics تاریخ عرضه این بازی را اعلام کرد و مشخص شد که خبر منتشر شده از سوی آمازون، کاملا صحیح است به همین علت به احتمال زیاد این خبر نیز صحت داشته باشد و در تاریخ 26 آپریل سال 2016 شاهد عرضه بازی مافیا 3 بر روی Xbox One, PlayStation 4, Microsoft Windows باشیم.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا تاریخ انتشار بازی مافیا 3 همان 26 آپریل خواهد بود؟ شما چقدر به گفته های این فروشگاه ها اعتماد دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع:vg247

ارسال نظر