حضور بازی مهدیار 2 در نمایشگاه الکامپ 2018 / «معدنچی کوچک» در راه است

رسانه کلیک - پس از موفقیت بازی مهدیار، نسخه دوم این بازی نیز به بازار آمد. دو بازی دیگر نیز علاوه بر مهدیار 2 از سوی استودیو مصاف در دو سبک مختلف منتشر خواهد شد.

حضور بازی مهدیار 2 در نمایشگاه الکامپ 2018 / «معدنچی کوچک» در راه است

بهرام عباسی از برنامه نویسان استودیوی بازی سازی مصاف درباره حال و هوای الکامپ امسال عنوان کرد: به نظر من نسبت به سال های گذشته کم رونق تر بوده. البته شاید سالن ما که سالن بازی است این چنین باشد. خدا را شکر می کنم که استقبال از غرفه ما خوب بوده و مردم سوالاتشان را پرسیدند. بیشتر سوال ها در خصوص چگونگی بازی مهدیار و گروه سنی آن بود.

وی در خصوص بازی مهدیار گفت: بازی مهدیار یک بازی در سبک ماجراجویی است. مهدیار یک کودک است که با مسائل و مشکلاتی رو به رو می شود و کاربران باید از این موانع رد شوند تا روایت بازی ادامه پیدا کند. مهدیار سه نیز در دست تولید است که کمتر از شش ماه دیگر به بازار ارائه می شود.

عباسی ادامه داد: بازی معدنچی نیز از همین کمپانی به بازار خواهد آمد که در آن کارکتر بازی به معدن می رود و چیزهای مختلفی را کشف می کند. شما در این بازی قادر هستید معدن های جدید بخرید. امید داریم بسته به اتفاقاتی که در بازی می افتد مخاطب زیادی داشته باشد و با استقبال خوبی رو به رو شود.

وی در خصوص دیگر بازی استودیو مصاف یادآور شد: یک بازی دیگر نیز با نام نجات سردار منتشر خواهد شد که موضوع آن در خصوص نجات سردار متوسلیان است. نجات سرداد در حوزه بازی های تیر اندازی قرار می گیرد که برای سیستم عامل های مختلف نظیر اندروید و ویندوز به دست مخاطبین این سبک بازی ها خواهد رسید.

ارسال نظر