ماناپی؛ شارژ با طعم جایزه

رسانه کلیک – ماناپی اپلیکیشنی کاربردی برای خرید شارژ، بسته‌های اینترنتی و پرداخت قبوض است که شما با هر بار تراکنش امتیازاتی برای تبدیل به هدایای ارزشمند دریافت می‌کنید.

ماناپی؛ شارژ با طعم جایزه

ماناپی اپلیکیشنی کاربردی برای خرید شارژ، بسته‌های اینترنتی و پرداخت قبوض است که شما با هر بار تراکنش امتیازاتی دریافت می‌کنید و در نهایت می‌توانید با استفاده از آن‌ها از جوایز ارزشمند داخل برنامه مثل آیفون، پاوربانک، مچ بند هوشمند و غیره استفاده کنید.

مهمترین نیاز مشترکان اعتباری، خرید شارژ است و روش‌های بسیار زیادی برای شارژ سیم کارت مانند سایت‌های اینترنتی، مغازه‌ها، دستگاه‌های عابر بانک وجود دارد اما سریع‌ترین راه برای خرید شارژ با قیمت اصلی فقط اپلیکیشن‎های خرید شارژ هستند. همچنین یکی از نیازهای مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری، خرید بسته‌های اینترنتی و پرداخت قبوض است.

در حال حاضر چندین اپلیکیشن خرید شارژ در فروشگاه‌های نرم افزاری اندروید و iOS وجود دارد اما تمامی آن‌ها در مقابل ماناپی با قابلیت دریافت جایزه حرفی برای گفتن ندارند. در ادامه با بررسی اپلیکیشن ماناپی با کلیک همراه باشید.

ماناپی چیست و چه امکاناتی دارد؟

ماناپی، اپلیکیشنی برای خرید شارژ، بسته‌های اینترنتی، پرداخت قبوض و کارت به کارت است که نسبت به سایر اپلیکیشن‌های فعال در حوزه پرداخت عملکردی متفاوت دارد. در واقع با استفاده از ماناپی می‌توانید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل برای خودتان یا دیگران بخرید، بسته اینترنتی روزانه، هفتگی و ماهانه خریداری کنید، قبوض خود را به راحتی پرداخت و حتی در سرعت و امنیت بالا پول کارت به کارت کنید.

ماناپی

بعد از دانلود اپلیکیشن ماناپی و ثبت نام با شماره تلفن همراه خود به صفحه اصلی اپلیکیشن ماناپی منتقل می‎شوید. این صفحه دارای طراحی کارتی زیبا و ساده‌ای با رنگ‌های متمایز است که در عین سادگی به سرعت می‌توان با آن کار کرد و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. ماناپی در صفحه اصلی دارای ۶ کارت از جمله خرید شارژ به صورت مستقیم، خرید شارژ به صورت کد، خرید بسته اینترنت، خرید شارژ به صورت سریع، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض و بخش جایزه بگیر یا همان ماشین جایزه است.

ماناپی

در صورتی که دوست دارید سریع و بدون معطلی شارژ خریداری کنید، تنها کافی است یک بار اطلاعات حساب بانکی خود را در بخش شارژ به صورت سریع وارد کنید تا از این پس تنها با وارد کردن رقم مورد نظر برای شارژ سیم کارت، اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهید. همچنین اگر قصد دارید کارت شارژ به صورت کد خریداری کنید، این امکان وجود دارد و می‌توانید کد شارژ هزار تا بیست هزار تومانی از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل تهیه کنید. همچنین قابلیت پرداخت قبوض و کارت به کارت در این اپلیکیشن باعث شده تا دیگر نیازی به همراه بانک نداشته باشید و کارهای روزمره خود را در بستری امن با سرعت بالا انجام دهید.

ماناپی

طراحی کارتی ماناپی سبب شده است تا همه چیز ساده و سریع انجام شود و پیچیده نباشد به همین دلیل افرادی که آشنایی و تجربه کمی در کار کردن با گوشی هوشمند دارند و استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS برایشان سخت است، خیلی راحت می‌توانند با ماناپی کار کنند و نیازی به کمک گرفتن از دیگران ندارند.

مزیت ماناپی چیست؟

ماناپی

مهمترین مزیت ماناپی نسبت به اپ‌های دیگر، قابلیت گیمیفیکیشن جذاب و واقعی آن است که در قسمت ماشین جایزه ۱۵ مرحله و بیش از ۵۰ جایزه وجود دارد که می‌توانید با کسب امتیاز شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه آیفون، تبلت، پاوربانک و ساعت هوشمند محک بزنید؛ در واقع شما با خرید کارت شارژ و انجام تراکنش در اپلیکیشن ماناپی امتیاز دریافت می‌کنید و در ماشین جایزه می‌توانید امتیازات خود را به کالاهایی ارزشمند تبدیل کنید که باعث می‌شود از خرید شارژ و تراکنش‌های مالی لذت ببرید.

با نصب و خرید شارژ ۱۰۰۰ تومانی در جشنواره بزرگ ماناپی شرکت کنید

ماناپی

جشنواره‌ی صفر تا صد برنامک موبایلی ماناپی به مدت ۲۰ هفته آغاز شده است و کاربران این سرویس می‌توانند با هر تراکنش هزار تومانی، امتیاز کسب کنند و در قرعه کشی جوایز ویژه و هفتگی شرکت داده شوند.

نحوه جمع آوری امتیاز بر اساس خرید شارژ است و کاربرانی که بیشتر تراکنش و شارژ خریداری کرده باشند، شانس بیشتری برای بردن یک دستگاه خودرو BMW-X1 و هر هفته سه سکه تمام بهار آزادی در اپلیکیشن ماناپی دارند. برای شرکت در این قرعه کشی همین حالا این اپلیکیشن را دانلود و حداقل کارت شارژ هزار تومانی خریداری کنید.

چگونه ماناپی را دانلود کنیم؟

اپلیکیشن کاربردی ماناپی برای سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است و می‌توانید آن را از طریق فروشگاه‌های نرم افزاری کافه بازار، اپ استور، سیب اپ، گوگل پلی و سایت ماناپی دریافت کنید تا از خرید شارژ با طعم دریافت جایزه لذت ببرید. همچنین جالب است بدانید که همین حالا با نصب این اپلیکیشن می‌توانید شانس خود را در قرعه کشی خودرو BMW و هفته‌ای ۳ سکه طلا محک بزنید.

ارسال نظر