قرعه کشی هفتگی جشنواره صفر تا صد ماناپی و ۷۲۰ برگزار شد

رسانه کلیک – دو مرحله از قرعه کشی جوایز هفتگی جشنواره صفر تا صد ماناپی و ۷۲۰ برگزار و به شش نفر از کاربران خوش شانس این دو سامانه به قید قرعه سکه تمام بهار آزادی اهدا شد.

قرعه کشی هفتگی جشنواره صفر تا صد ماناپی و ۷۲۰ برگزار شد

جشنواره صفر تا صد ماناپی و ۷۲۰ که از اواسط شهریورماه آغاز شد، به مدت ۲۰ هفته ادامه دارد و کاربران این دو سامانه می توانند با انجام هر تراکنش خرید شارژ، امتیاز کسب و در این جشنواره شرکت کنند. این جشنواره در دو فاز جایزه ویژه یک دستگاه خودرو (BMW-X1) و جوایز هفتگی (هر هفته سه سکه تمام بهار آزادی) برگزار می شود و حداقل امتیاز لازم برای برنده شدن BMW-X1، کسب ۱۵۰ امتیاز است که هر ۱ امتیاز کسب شده، معادل خرید ۱۰۰۰ تومان شارژ است.

برای شرکت در قرعه کشی جوایز هفتگی کافی است کاربران، تراکنش خرید شارژ بیشتری انجام دهند و با کسب امتیاز، شانس برنده شدن خود را بالا ببرند.

گفتنی است؛ مراسم قرعه کشی جوایز هفتگی، یکشنبه­ هر هفته انجام می شود که در اولین و دومین مرحله، شش سکه تمام بهار آزادی به شش نفر از مشترکان خوش شانس ماناپی و ۷۲۰ تعلق گرفت. این جشنواره از طریق آدرس manapay.com/festival قابل دسترسی است و قرعه کشی برای اهدای یک دستگاه خودرو BMW-X1 و هر هفته سه سکه بهار آزادی تا ۲۰ هفته دیگر ادامه دارد.

ارسال نظر