CES 2016 تبلوری از آینده است

با فرارسیدن سال نو میلادی و ماه ژانویه ، دوستداران تکنولوژی به استقبال از بزرگترین رویداد سال می روند.

CES 2016 تبلوری از آینده است

به گزارش کلیک ، نمایشگاه CES هر ساله با گرد هم آمدن تمامی برندهای مطرح در صنعت تکنولوژی از تازه های این صنعت رونمایی میکند.کارشناسان این صنعت هرگز از این رویداد به عنوان یک نمایشگاه یاد نمی کنند ، چراکه CES در موقعیتی قرار دارد که نمادی از آینده است ؛ آینده ای که تبلوری از ایده ها، محصولات و شگفتی هایی است که با ذائقه دوستداران تکنولوژی سازگار است و طبق آن پیش می رود.

در CES پیش رو، شاهد رونمایی از محصولات متفاوتی از قبیل: اتومبیل های لوکس و فوق مدرن، تکنولوژی های پوشیدنی و واقعیت مجازی هستیم. اما بهترین قسمت در این رویداد بخشی ست که مخاطبین انتظار آن را ندارند و می تواند آن ها را غافلگیر کند!

CES2016 به طور رسمی از چهارشنبه در لاس وگاس آغاز می شود. با کلیک همراه باشید تا با این رویداد بی سابقه تکنولوژی بیشتر آشنا شویم.

bmw-will-bring-a-fully-automated-parking-i3-at-2015-ces-previewing-2016-7-series-functionality_7

درخشش خودروهای لوکس در CES 2016

همه ساله در بین طرفداران تکنولوژی این بحث مطرح بوده که آیا CES می تواند مکانی برای نمایش خودروهای لوکس باشد؟ امسال این امر به واقعیت پیوست. مدیران اجرایی CES با اختصاص مساحتی بیشتر به خودروها و فن آوری روز در صنعت خودروسازی این امکان را برای خودروسازان و دوستداران این صنعت بوجود آوردند تا شاهد درخشش بیشتری از این محصولات در این نمایشگاه باشیم.

در پی این اقدام ، شرکت «شورلت» با معرفی خودروی تمام هوشمند"BOLT" به CES 2016 می آید. کارشناسان بر این باورند که "BOLT" در میان خودروهای هیبریدی از قیمت مناسب تری برخوردار است و پیش بینی می شود با توجه به ویژگی های خاص فیزیکی و نیز کم مصرف بودن با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شود.

شرکت وولکس واگن هم از این رقابت جا نمانده و با معرفی «میکرو مینی بوس تمام هوشمند» به میدان آمده است. شرکت "FORD" هم به شایعات در خصوص همکاری با شرکت گوگل با معرفی خودرو تمام خودکار مهر تایید زد.

شرکت بی ام و در CES سال گذشته از سیستم تمام اتوماتیک برای کنترل خودروهای لوکس رونمایی کرد. گفتنی است امسال نیز این شرکت با ارائه سیستم "AirTouch" وارد رقابت شده است.

IoT_TV_Main_2-min.0

تلویزیون های نسل جدید در CES 2016

یکی از اعضای جدایی ناپذیر CES تلویزیون ها و نمایشگرها هستند. اگر چه امسال تغییر شگرفی در تکنولوژی ارائه شده تلویزیون ها دیده نمیشود اما در این میان شرکت سامسونگ با ارائه تلویزیون هوشمند IoT تکنولوژی روز را برای منازل ارائه کرده است.بیشتر شرکت های صوتی و تصویری با ارائه نمونه های مشابه از آنچه گفته شد به میدان رقابت آمده اند.

تلویزیون ها با قابلیت هایی نظیر 4K وحتی در برخی موارد 8K و DOLBY قدم به CES گذاشته اند. در این میان شایعاتی راجع به رونمایی از تلویزیونی با سیستم عامل اندروید در میان است.

wink-relay.0

تجهیزات هوشمند در منازل

همه ساله شرکت های ایده پرداز و تولیدکننده تکنولوژی به دنبال ابداع گجت هایی هستند که محیط خانه را مدرن تر، به روزتر و امن تر کنند.این رویا در CES دور از ذهن نیست. شرکت ها با طراحی های جدید امسال به نمایشگاه آمده اند تا از به روز ترین گجت های این صنعت پرده برداری کنند.

20130107-625A1121VERGE

گجت های هوشمند این بار در دستان شما

سال 2016 را به جرأت میتوان سال تبلور صنعت گجت های پوشیدنی نامید. اگر چه در CES سال گذشته شاهد رونمایی از گجت های اپل واچ و فیبیت بودیم که با اسقبال عمومی در بازار گجت روبه رو شدند ، اما این روند با مشکلاتی روبه رو بوده است که امسال با پیش بینی ها و طراحی های روز این مشکلات حل شده است.

پیش بینی می شود CES2016 با به نمایش گذاشتن آخرین فناوری های مدرن در صنعت پوشیدنی های هوشمند و همچنین ایجاد تحول در این صنعت به یکی از پربازدیدترین CES های اخیر مبدل شود.

philips41_2040.0

هدفون ها در سیر تکاملی خود قرار گرفتند

در چند سال گذشته تغییر چشم گیری در صنعت هدفون ها به چشم نمی خورد ، اما با ورود Apple Beats در صنعت هدفون و وارد کردن تکنولوژی صدای همه جانبه و همچنین تولید هدفون های بی سیم گامی بزرگ به سمت پیشرفت این صنعت برداشته شده است. اگرچه امروزه تکمیل این گجت و اضافه کردن قابلیت هایی بی نظیر باعث شده انقلابی در هدفون های جدید شکل بگیرد.

Thumb-7.0

گجت های قابل راندن

اسکوتر ،اسکیت های الکترونیکی و دوچرخه های هوشمند گجت هایی فراتر از یک تکنولوژی ساده هستند که در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته اند .از قضا امروزه بحث حول محور افزایش طول عمر باطری و همچنین افزایش سرعت این گجت هاست.

CES2016 امسال محلی خواهد بود برای ارائه آخرین تحولات و پیشرفت ها در صنعت تکنولوژی های قابل راندن که پیش بینی می شود با استقبالی بی نظیر روبرو شود.

ارسال نظر