تایید عرضه‌ی گلکسی اس 7 در ماه مارس از سوی شرکت چاینا موبایل

کمپانی چاینا موبایل (China Mobile) یک شرکت چینی ارائه‌ دهنده‌ی خدمات تلفن همراه در جمهوری خلق چین محسوب می‌شود که تمامی سهام آن در اختیار دولت این کشور قرار داشته و چاینا موبایل رسما بزرگترین شرکت در صنعت مخابرات چین به شمار می‌رود.

تایید عرضه‌ی گلکسی اس 7 در ماه مارس از سوی شرکت چاینا موبایل

به گزارش کلیک ، به تازکی این کمپانی عرضه‌ی رسمی گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ در بازارهای کشورد چین طی ماه مارس را به تایید رسانده است.

اطلاعات مربوط به این موضوع در رویدادی فاش شد که کمپانی چاینا موبایل به منظور معرفی برنامه‌ریزی‌های آینده‌ی خود برپا ساخته بود و نقشه‌ی مربوط به فعالیت‌های آینده‌ی خویش را به تصویر کشید. در این اطلاعات، به وضوح نام گوشی هوشمند گلکسی اس 7 قابل مشاهده بود و تاریخ عرضه‌ی رسمی آن ماه مارس سال 2016 در نظر گرفته شده بود. حتی در اطلاعات ارائه شده که قیمت نقریبی از این گوشی هوشمند نیز ارائه شده بود که معادل با 465 دلار در نظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود که در آینده‌ی نزدیک و احتمالا در طول کنفرانس جهانی موبایل سال 2016 یا همان رویداد MWC 2016 شاهد رونمایی رسمی سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی اس 7 باشیم. پس از آن احتمالا در اوایل ماه مارس این محصول وارد بازارهای کشور چین شده و پس از مدتی (احتمالا اواخر همین ماه) به بازارهای ایالات متحده نیز راه پیدا خواهد کرد. شایان ذکر است که هنوز کمپانی سامسونگ در قبال این موضوع هیچ عکس‌العملی نشان نداده است.

منبع: gsmarena

ارسال نظر