باتری میت ۱۰ هواوی از باتری های دیگر مدل ها سبقت می گیرد

 رسانه کلیک -  کمپانی هواوی در نظر دارد پرچمدار جدید خود را با قابلیتی متفاوت عرضه کند که این بارشگفتی باتری میت ۱۰ نظر کاربران را به  خود جلب خواهد کرد.

باتری میت ۱۰ هواوی از باتری های دیگر مدل ها سبقت می گیرد

هواوی همچنان در حال قدرتمند کردن پرچمدار هوشمند خود است. این شرکت روز یکشنبه در توییتر اعلام کرد مدل بعدی Mate 10 Pro که در آینده به بازار عرضه می شود دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت است. باتری میت ۱۰ از شگفتی های جدید هواوی است.

این شرکت چینی که این روزها بسیار قدرتمندانه در حال رقابت با رقیبان سرسخت خود است بیان می کند که جزئیات این گوشی شگفت انگیز را به زودی از طریق رسانه های اجتماعی منتشر خواهد کرد و تایید کرده است باتری میت ۱۰ هواوی نظر کاربران را به خوبی جلب می کند.

با اینکه سامسونگ، اپل و گوگل در رقابت شدید گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۷ امتحان خود را پس داده اند اما هواوی همچنان ادعا دارد که تا سال ۲۰۲۰ مدل های Mate 10 و Mate 10 Pro شرکتش که تا ۱۶ اکتبر( ۲۴ مهر) به صورت رسمی اعلام می کند جز گوشی های هوشمند رده اول بازار خواهند شد.

گفتنی است هر دو مدل Mate 10 هواوی دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت هستند که ظرفیت سلولی شان بزرگتر از پرچمدارهای کمپانی های دیگر از جمله آیفون ۸ پلاس(mAh 2675) ، گلکسی S8 (mAh ۳۵۰۰) ، گلکسی نوت۸ (mAh 3300 ) و پیکسل XL 2(mAh 3550) است.

اگرچه هنوز مشخص نیست واکنش کاربران بعد از استفاده از باتری میت ۱۰ چه خواهد بود اما هواوی اظهار داشته، که این مدل دارای نمایشگر ۶٫۱ اینچی، وضوح ۱۴۴۰×۲۸۸۰ ، صفحه نمایش AMOLED تقریبا بدون حاشیه است. پردازنده جدید Kirin 970 در میت ۱۰ به میزان قابل توجهی عملکرد باتری را متعادل می سازد.

طبق گفته کمپانی هواوی، این گوشی اولین مدل در خط تولید این شرکت است که از چیپست Kirin 970 پشتیبانی می کند که بر اساس تکنولوژی ۱۰ نانومتری پردازنده A11 Bionic اپل که در آیفون ۸ و آیفون ایکس وجود دارد است.

شایان به ذکر است این مدل جدید هواوی از پردازنده عصبی ساخته شده که از یادگیری ماشین استفاده می کند و باعث می شود سرعت بیشتری نسبت به یک پردازنده سنتی داشته باشد.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده در مورد قیمت سری جدید گوشی های هواوی، مدل Mate 10 Pro ،۹۰۰ دلار و Mate 10 با قیمت ۸۴۹ دلار به بازار عرضه می شوند.

ارسال نظر