دوربین های دوگانه Mate 10 Lite خبرساز شد

رسانه کلیک - دوربین های دوگانه Mate 10 Lite در پنل پشتی و جلویی و نسبت ابعاد ۱۸:۹ این مدل که چند روز دیگر رونمایی می‌شود، بسیار بحث‌برانگیز شده است.

دوربین های دوگانه Mate 10 Lite خبرساز شد

مدل Lite خانواده Mate 10 با این که ارزان‌ترین مدل این خانواده به حساب می آید، اما چندان مقرون به صرفه نیست. ضمن اینکه نسبت ابعاد ۱۸:۹ و صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی این مدل، به نظر خوش‌دست نمی‌آید. از سوی دیگر صفحه‌نمایش این مدل، FHD و تراکم پیکسلی آن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ است که از اندازه استاندارد سایر اعضای این خانواده نیز بیشتر است.

جدا از نسبت ابعاد و اندازه این مدل، دوربین های دوگانه Mate 10 Lite نیز بسیار جلب توجه کرده است. هر دو دوربین اصلی این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ دوربین اصلی پنل پشتی ۱۶ و دوربین اصلی سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل است. جالب است بدانید دوربین سلفی این مدل، مجهز به افکت بوکه (bokeh effect) دونفره است که افکتی جذاب در عکس‌برداری به حساب می‌آید.

از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به پردازنده ۸ هسته‌ای کایرین ۶۵۹، رم ۴ گیگ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی آن اشاره کرد. ضمناً باتری این مدل ۳۳۴۰ میلی آمپر است. گفته می‌شود سیستم‌ عامل این مدل اندروید اوریو به همراه رابط کاربری EMUI ۵٫۱ است.

ارسال نظر