تماشا کنید: نگاهی به گوشی میت 10 لایت

رسانه کلیک - شرکت هواوی اخیرا توجه بیشتری به گوشی های شبه پرچمدار دارد و با ارائه گوشی های میان رده همزمان با پرچمدارانش، سعی می کند این بازار بزرگ را بدست آورد. با بررسی گوشی میت 10 لایت همراه کلیک باشید. 

تماشا کنید: نگاهی به گوشی میت 10 لایت

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

میت 10 لایت، چهارمین، کوچک ترین و ارزان ترین عضو خانواده گوشی های میت 10 محسوب می شود که برخلاف برادران بزرگترش، یک گوشی میان رده است.

این گوشی یک صفحه نمایش IPSD LCD با اندازه 5.9 اینچی کم حاشیه با نسبت تصویر 18 به 9 دارد و از رزولوشن ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. نمایشگر میت 10 لایت، کیفیت خوبی دارد و توانایی نمایش رنگ ها بصورت طبیعی را دارا است ( گوشی میت 10 لایت مجهز به صفحه نمایش FullView ).

سنسور اثر انگشت در بخش پشتی گوشی و زیر دوربین دوگانه قرار گرفته است. جنس بدنه میت 10 لایت از فلز است و خوشبختانه بخش پشتی جذب اثر انگشت بسیار کمی به خودش دارد. متاسفانه این گوشی در برابر آب و گرد و خاک مقاوم نیست.

جک 3.5 میلیمتری برای استفاده از هدفون همچنان در این گوشی وجود دارد، اما خبری از پورت «Type-C» نیست و باید از همان پورت میکرو USB استفاده کنید.

در بخش صدا، گوشی میت 10 لایت از یک بلندگوی MONO استفاده می کند که خروجی صدای مطلوبی دارد. این گوشی هم مثل بسیاری از گوشی های دیگر هواوی با استفاده از فناوری Histen توانایی پخش صدای سه بعدی رو دارا است که توسط برنده جایزه گرمی رینر میلارد برای میت 10 لایت توسعه داده شده است. علاوه بر این هنگامی که با هدفون به موسیقی گوش می دهید، صدای کم نویزتر و تمیزتری می شنوید.

این گوشی از پردازنده هشت هسته ایِ کایرین 659، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و به سیستم عامل اندروید 7 به همراه رابط کاربری اختصاصی شرکت هواوی یعنی EMUI 5.1 مجهز شده که می تواند از پس پروسه های سنگین و مالتی تسکینگ بر آید. از طرف دیگر علاقه مندان به دنیای بازی می توانند با خیال راحت سنگین ترین بازی ها را در این گوشی اجرا کنند.

میت 10 لایت دارای چهار دوربین، یک دوگانه 16 + 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوگانه 13 + 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی، است ( میت 10 لایت، اولین تلفن همراه با 4 لنز دوربین ).

دوربین دوم برای ثبت جزئیات بیشتر و ایجاد افکت بلور در دوربین های دوگانه مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین میت 10 لایت امکانات متنوعی دارد و به عنوان یک میان رده در بخش دوربین نیازهای کاربران را به راحتی برطرف می کند! کیفیت عکس‌های ثبت شده با دوربین های میت 10 لایت قابل قبول است.

گوشی میت 10 لایت از یک باتری 3340 میلی آمپر بر ساعت استفاده می کند که هرچند به پای باتری های برادران بزرگترش نمی رسد، اما یک روز کاری کامل دوام می آورد؛ در نتیجه نباید خیلی نگران این موضوع باشید.

در آخر باید بدانید که میت 10 لایت همراه خوبی برای کسانی است که می خواهند با هزینه کم یک گوشی با امکانات مشابه یک پرچمدار خریداری کنند ( مقایسه هواوی میت 10 لایت با سامسونگ گلکسی A7 ).

ارسال نظر