پورش دیزاین؛ لوکس‌ترین گوشی سری Mate 10

رسانه کلیک - هواوی چند روز دیگر از قدرتمندترین اسمارت فون خود رونمایی می‌کند و در این میان، گوشی Mate 10 Porsche Design را می‌توان لوکس‌ترین مدل پرچم‌دار هواوی عنوان کرد.

پورش دیزاین؛ لوکس‌ترین گوشی سری Mate 10

Mate 10 Porsche Design یکی از جدیدترین مدل‌های هواوی است که ظاهراً این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. از آنجایی که قیمت مدل‌های معمولی این خانواده، حدود ۸۵۰ دلار است، به نظر می‌رسد Mate 10 Porsche Design گران‌تر از این حرف‌ها باشد.

به تازگی ویدیویی در یوتیوب مشخصات این مدل را لو داده است، اما همچنان صحت و سقم این اخبار معلوم نیست. بر اساس این ویدیو، گوشی Mate 10 Porsche Design همانند سایر برادران خود، صفحه‌نمایش آمولد ۵٫۹ اینچی دارد و وضوح آن QHD است.

همان‌طور که می‌دانید، پردازنده این مدل نیز کایرین ۹۷۰ است. رم این مدل میت ۱۰ یا ۶ و یا ۸ گیگابایت است و با دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

ظاهراً Mate 10 Porsche Design با دوربین‌های دوگانه ۱۶ و ۲۳ و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌شود. باتری این مدل نیز احتمالاً ۴۵۰۰ میلی آمپر است و بدون شک این گوشی مجهز به اندروید اوریو و رابط کاربری EMUI ۶٫۰ خواهد بود.

قیمت این مدل با توجه به قیمت سایر مدل‌های این شرکت، احتمالاً بین ۱۳۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار است و گفته می‌شود هواوی این مدل را در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه می‌کند.

ارسال نظر