آنچه که باید از پرچمدار جدید هواوی انتظار داشته باشیم

رسانه کلیک – پرچمدار جدید هواوی یعنی گوشی Mate 10 در چند نسخه، شانزدهم اکتبر (۲۴ مهر) در مراسمی رسمی در مونیخ آلمان معرفی می شود.

آنچه که باید از پرچمدار جدید هواوی انتظار داشته باشیم

به گزارش کلیک ؛ به نقل از وب سایت androidheadlines این روزها در مورد پرچمدار آینده هواوی اطلاعاتی نشت پیدا کرده که مهم‌ترین آن‌ها دو عکس از گوشی Mate 10 Pro است که اجازه می دهد تا نگاهی به دو طرف جلو و عقب این گوشی داشته باشیم.

گوشی Mate 10 Pro

همانطور که در عکس می بینید، این دستگاه دارای حاشیه ای باریک است و به نظر می رسد از فلز و شیشه ساخته شده باشد. دوربین دوگانه در پشت این گوشی هوشمند به صورت عمود بر هم قرار گرفته است. این گوشی جدید هواوی از فلاش دوگانه و فوکوس اتوماتیک لیزری هم برخوردار است، ضمن آنکه یک اسکنر اثر انگشت زیر دوربین دوگانه دیده می شود.

دکمه های پاور/ قفل، زیاد کردن و کاهش صدا در سمت راست گوشی Mate 10 Pro قرار دارد و در سمت چپ هم محل ورود سیم کارت تعبیه شده است.

گفته می‌شود نمایشگر تمام‌صفحه گوشی هواوی میت ۱۰ پرو با اندازه ۵٫۹۹ اینچ و وضوح ۱۴۴۰×۲۸۸۰، توسط شرکت JDI Display تولید می‌شود. ۶ گیگابایت رم و باتری غیر قابل تعویض با قدرت ۴ هزار میلی آمپر از دیگر ویژگی های این گوشی جدید است. شرکت هواوی ادعا کرده که تنها با یک بار شارژ می‌توانید در کل روز از گوشی میت ۱۰ استفاده کنید.

دوربین اصلی این گوشی دارای یک دیافراگم f / 1.6 با لنز های Leica است و براساس نسل قبلی، احتمالا در گوشی Mate 10 Pro نیز از ترکیب دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی، یکی رنگی و دیگری مونوکروم، استفاده خواهد شد.

گفته می‌شود هواوی Mate 10 Pro، اولین گوشی این شرکت چینی با تراشه ۱۰ نانومتری کایرین ۹۷۰ خواهد بود.

احتمالا در رویداد ۱۶ اکتبر علاوه بر میت ۱۰ پرو، گوشی های Mate 10, Mate 10 Lite و Mate 10 Porsche Edition نیز رونمایی می‌شود.

ارسال نظر