تجهیز میت 10 و میت 10 پرو به پرسرعت ترین مودم LTE در جهان!

رسانه کلیک - هواوی میت 10 و میت 10 پرو علاوه بر اینکه مجهز به نخستین پلتفرم هوش مصنوعی تحت موبایل در جهان هستند، از سخت افزار قدرتمندی نیز بهره می برند؛ این گوشی به سریع ترین مودم LTE موبایل در جهان نیز مجهز شده است. 

تجهیز میت 10 و میت 10 پرو به پرسرعت ترین مودم LTE در جهان!

[infogram id="1-1hnp27n7ex7n4gq" prefix="vlB"]

پردازنده Kirin 970 به عنوان یکی از پیشرفته ترین SoC ها در جهان از ویژگی های گوناگونی بهره می برد که تا پیش از آن نمونه های مشابهش را ندیده بودیم. پیش‌تر در کلیک خواندید که این پردازنده دارای واحد پردازش عصبی یا NPU است که تحت عنوان پلتفرم هوش مصنوعی فعالیت های کاربر را تحت الشعاع قرار می دهد. با توجه به این مسئله هواوی سخت افزار قدرتمندی را بر روی این گوشی قرار داده تا در کنار هوش مصنوعی نیازهای کاربران سریع‌تر برطرف شود.

در میت 10 و میت 10 پرو شاهد استفاده از سریع ترین مودم LTE جهان هستیم. به عبارت دیگر Kirin 970 نخستین پردازنده در جهان است که از Cat. 18 پشتیبانی می کند. این مودم قادر است تا سرعت دانلودی معادل یک 1.2 گیگابیت بر ثانیه داشته باشد. شاید در حال حاضر، امکان بهره گیری از این سرعت در فناوری های ارتباطی میسر نباشد، اما خیال کاربران از بابت استفاده از ارتباطات پرسرعت تر طی سال های آینده، راحت می شود.

پردازنده Kirin 970، اکنون توانسته گوی رقابت از پردازنده هایی مثل Snapdragon 835 را در زمینه ارتباطات همراه برباید و به سرعتی فراتر از انتظار دست پیدا کند. به این ترتیب پرچم‌دارانی مثل گلکسی نوت 8، اچ‌تی‌سی U11، ال‌جی V30، اکسپریا XZ1 و آیفون X از نظر سرعت دانلود اینترنت، همواره یک قدم عقب‌تر از میت 10 هواوی ایستاده‌اند.

بنابراین میت 10 و میت 10 پرو در کنار هوش مصنوعی، دوربین بسیار با کیفیت، باتری قدرتمند و غیره، از سریع ترین مودم LTE جهان نیز بهره می برد. ناگفته نماند که این گوشی نسبت به نسل پیشین خود یعنی میت 9 که از مودم Cat. 12 استفاده می کرد، پیشرفت قابل توجهی داشته است.

ارسال نظر