Mate 10 Pro باریک ترین گوشی هواوی شناخته شد

رسانه کلیک -پرچم‌دار جدید هواوی، Mate ۱۰ Pro در ۱۶ اکتبر برابر با ۲۳ مهر، رونمایی می‌شود. این مدل، باریک‌ترین قاب را نسبت به سایر گوشی‌های هواوی دارد.

Mate 10 Pro باریک ترین گوشی هواوی شناخته شد

هواوی به زودی از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی می‌کند . تصاویر لو رفته از جدیدترین مدل هواوی نشان می‌دهد که این مدل، باریک‌ترین قاب را در بین تلفن‌های هوشمند، به خود اختصاص داده است. صفحه‌ نمایش ۵٫۹ یا ۶ اینچی آن دارای قاب بدون حاشیه در کناره‌های گوشی است و قاب بالایی و پایینی آن نیز بسیار باریک است.

خبرها حاکی از آن است که این شرکت در ابتدا از مدل Mate ۱۰ و سپس در ۲۳ مهر از Mate ۱۰ Pro رونمایی می‌کند . گفته می‌شود مشخصات این دو مدل تقریباً یکسان بوده و Mate ۱۰ دارای حسگر اثر انگشت در پنل جلویی دستگاه است و حسگر اثر انگشت Mate ۱۰ Pro در پنل پشتی دستگاه قرار دارد. نسبت ابعاد این دو احتمالاً یا ۱۶٫۹ و یا ۱۸٫۹ است که با توجه به عکس‌های لو رفته احتمال ۱۶٫۹ قوی‌تر است.

هر دو مدل، به جدیدترین پردازنده اختصاصی هواوی ، کایرین ۹۷۰ مجهز هستند و از تراشه‌های دارای هوش مصنوعی بهره می‌برند . همچنین در این دو دستگاه از پردازنده ۱۰ نانومتری و ۶۴ بیتی octa-core نیز استفاده شده است.

گفته می‌شود Mate ۱۰ دارای بدنه‌ای فلزی است و به نظر می‌رسد که مدل Mate ۱۰ Pro نیز بدنه‌ای فلزی داشته باشد؛ مگر اینکه هواوی قصد داشته باشد که مشتریان خود را غافلگیر کند و مدل Pro خود را با بدنه این فلزی-شیشه ای به بازار عرضه کند. رم این دو مدل، ظاهراً ۶ گیگابایت است.

سیستم‌ عامل این دو مدل احتمالاً اندروید اوریو با رابط کاربری EMUI ۶٫۰ است. در صورتی که هواوی از اندروید اوریو در این دو مدل استفاده نکند، سیستم‌ عامل آن ها ، اندروید نوقا با رابط کاربری EMUI ۵٫۱ است.

ارسال نظر