آغاز عرضه فروشگاهی و آنلاین Mate 10 Pro در ایران

رسانه کلیک - عرضه و فروش آنلاین گوشی Mate 10 Pro روز دوشنبه، 18 دی ماه و عرضه فروشگاهی آن از پنجشنبه 21 دی ماه آغاز می شود. 

آغاز عرضه فروشگاهی و آنلاین Mate 10 Pro در ایران

همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، گوشی های Huawei Mate 10 Pro که به بازار ما عرضه می شوند از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند و در دو رنگ مشکی و قهوه ای موکا در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

بنا به اعلام شرکت هواوی این گوشی که از زمان معرفی جهانی آن علاقمندان زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده و رسانه های مختلف دنیا هم طی مدت زمان کوتاه از معرفی آن نشان های مختلفی به Huawei Mate 10 Pro اعطا کرده اند، روز پنج شنبه 21 دی ماه فروش آن بازار ایران آغاز خواهد شد.

پنج شنبه طی مراسمی در بازار چارسو واقع در تهران خیابان جمهوری، در محل فروشگاه رسمی هواوی در طبقه همکف این بازار مشتریان قادر خواهد بود که گوشی Huawei Mate 10 Pro را تهیه نمایند. در مراسمی که در محل فروشگاه رسمی هواوی به مناسبت آغاز فروش رسمی این گوشی در بازار فروشگاهی کشور تدارک دیده شده جوایز ارزشمند و بسیاری به اولین خریداران گوشی Huawei Mate 10 Pro اعطا خواهد شد.

در این مراسم از ساعت 4 بعد از ظهر روز پنج شنبه در فروشگاه رسمی هوآوی در بازار چارسو آغاز می شود، به اولین خریداران گوشی Huawei Mate 10 Pro صدها جایزه از جمله اسپیکرهای Harman/Kardon، JBL، Huawei Smart Watch، دوربین های GoPro و . . . تعلق خواهد گرفت.

حضور کلیه علاقمندان تکنولوژی و محصولات جدید Huawei به خصوص Mate 10 Pro در این مراسم بلامانع است.

ارسال نظر