هواوی میت 10 پرو همچنان در برابر پرچمداران امسال می‌درخشد!

رسانه کلیک - هواوی تا کنون مدل‌های مختلفی از سری میت را با نوآوری‌های خاص معرفی کرده است. گوشی میت 10 پرو یکی از این مدل‌های محبوب بوده که سال گذشته به بازار عرضه شد و توجه کاربران زیادی را به خودش جلب کرد.

هواوی میت 10 پرو همچنان در برابر پرچمداران امسال می‌درخشد!

میت 10 پرو که پرچمدار فعلی هواوی از سری میت به حساب می‌آید، سال گذشته همراه با دو نسخه معمولی و لایت معرفی شد. این تلفن هوشمند از زمان ورودش به بازار، معنای تازه‌ای از هوشمندی را به تلفن‌های همراه داده و تعداد زیادی از رقبای موجود را پشت سر گذاشته است.

بکی از دلایل دست‌یابی میت 10 پرو به این حد از موفقیت، قرارگیری NPU یا واحد پردازش عصبی در آن است. به لطف وجود NPU، این گوشی از هوش مصنوعی قدرتمندی برخوردار شده که تک تک فعالیت های کاربر را برای ایجاد مناسب ترین وضعیت، زیر نظر می‌گیرد. به همین ترتیب تجربه‌ای عالی از تلفن هوشمند در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

دوربین در میت 10 پرو یکی از بخش‌هایی است که بسیار تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار گرفته و کمک زیادی به کاربر برای ثبت عکس‌ با بالاترین کیفیت ممکن می‌کند. با قرار دادن لنز دوربین مقابل سوژه های مختلف، دستگاه نوع صحنه را به سرعت شناسایی کرده و تنظیمات رنگ و روشنایی را با توجه آن اعمال می‌کند.

هواوی برای دوربین میت 10 پرو از دو لنز با رزولوشن های 12 و 20 مگاپیکسل استفاده کرده و به همین ترتیب هم قابلیت عکاسی پرتره و زوم اپتیکال 2 برابری را به این گوشی آورده است. هواوی برای ساخت دوربین این گوشی از شرکت نام آشنای لایکا که در همین حوزه فعالیت درخشانی داشته کمک گرفته و گارانتی کیفیت بالا در عکاسی را به کاربر ارایه می‌کند.

گوشی میت 10 پرو

دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای گوشی میت 10 پرو 8 مگاپیکسل رزولوشن داشته که با پشتیبانی از قابلیت فوکوس خودکار، چهره را در واضح ترین حالت ممکن به ثبت می‌رساند. البته هوش مصنوعی هم به این کیفیت بالا در عکس‌های ثبت شده، کمک زیادی می‌کند.

نمایشگر امولد FullView با اندازه 6 اینچ برای میت 10 پرو در نظر گرفته شده است. این نمایشگر بیشترین فضای ممکن از بخش جلویی گوشی را پر کرده؛ به طوری که شاهد کمترین حاشیه‌ها در این قسمت هستیم.

کایرین 970 که یکی از موفق‌ترین چیپست‌های ساخته شده توسط هواوی محسوب می‌شود بر روی میت 10 پرو قرار گرفته است. قدرت‌نمایی میت 10 پرو از نظر سخت افزار زمانی بیشتر به چشم می‌آید که شاهد حضور دو نسخه با رم‌های 4 و 6 گیگابایت از این گوشی در بازار هستیم.

سنسور اثر انگشت وظیفه محافطت از گوشی را برعهده گرفته که با قرار گیری بر روی قاب شیشه‌ای پشت دستگاه، به راحتی توسط کاربر قابل دسترس است.

هواوی بر روی بخش صوتی میت 10 پرو هم حسابی کار کرده و کیفیت بالای خروجی صدا در هدفون و اسپیکر را به این گوشی آورده است. اسپیکر استریو و الگوریتم Histen دو ویژگی شاخص میت 10 پرو در این بخش محسوب می‌شود.

باتری در نظر گرفته شده برای میت 10 پرو ظرفیتی معادل 4000 میلی آمپر دارد که با وجود اندازه 6 اینچی نمایشگر دستگاه، عملکرد خوبی را از خودش نشان می‌دهد. علاوه بر این‌ها، به لطف پشتیبانی این گوشی از فناوری شارژ سریع، این ظرفیت از باتری با سرعت بالایی فول شارژ خواهد شد.

مقاومت در برابر آب و رطوبت، تبدیل گوشی به کامپیوتر، استفاده از اندروید اوریو همراه با رابط کاربری اختصاصی 8.0 EMUI، پشتیبانی از پورت USB Type C و صفحه نمایش HDR10، از دیگر ویژگی های موجود در میت 10 پرو هستند.

گوشی میت 10 پرو

با وجود اینکه حدود یک سال از معرفی گوشی میت 10 پرو گذشته، اما ویژگی‌های هیجان انگیزی مانند هوش مصنوعی و قدرت بالای سخت افزار و نرم افزار آن باعث شده تا این گوشی همچنان در صدر لیست بهترین پرچمداران جدید امسال قرار بگیرد و بدرخشد.

نظر شما در رابطه با گوشی میت 10 پرو چیست؟

ارسال نظر