بررسی ویدیویی هواوی Mate 10 Pro

رسانه کلیک - بررسی Mate 10 Pro هواوی را بصورت اختصاصی در کلیک تماشا کنید. 

بررسی ویدیویی هواوی Mate 10 Pro

دانلود بررسی Mate 10 Pro با کیفیت SD - دانلود بررسی Mate 10 Pro با کیفیت HD

هواوی از برندهای محبوب چینی است که در ایران به دلیل عرضه گوشی‌های هوشمند خوش قیمت شناخته می‌شود. طی دو سال اخیر، این شرکت چینی در کنار حفظ قیمت پایین محصولاتش، توان سخت‌افزاری بالایی را برای رقابت با پرچمداران سایر شرکت های ارائه کرده است.

هواوی پی 9 شروعی بر این تغییر مسیر بود. محصولی متفاوت با امکاناتی بروز و مدرن که اتفاقا فروش مناسبی هم داشت. هواوی برای ساخت دوربین پی 9 با شرکت لایکا همکاری کرد که البته این همکاری همچنان ادامه دارد. علاوه بر آن، از تراشه‌ای به نام کایرین ۹۵۵ استفاده کرد که با لیتوگرافی ۱۶ نانومتری ساخته شده بود. این در حالی است که پی ۸ از تراشه‌ای با لیتوگرافی ۲۸ نانومتری استفاده می‌کرد.

سری تراشه‌های کایرین توسط شرکتی به نام های سیلیکون (زیرمجموعه گروه شرکت های هواوی) ساخته می شود. در واقع هواوی سعی بر خودکفایی در تولید قطعاتش دارد. این موضوع باعث شده تا هواوی نسبت به شرکت‌های دیگر متمایز باشد.

بعد از پی ۹، پرچم‌داران دیگر هواوی نیز با در نظر گرفتن سیاست‌های جدید این شرکت ساخته شدند. سری اسند میت به میت تغییر نام داد و شاهد عرضه میت ۸ بودیم. میت ۸ از هر لحاظ بهتر از اسند میت ۷ شده بود و قابلیت‌های نرم‌افزاری بیشتری به کاربران ارائه می‌کرد.

سال گذشته هواوی تصمیم گرفت سری میت را نیز مانند سری پی در چند مدل عرضه کند. با این حساب، شاهد عرضه میت ۹ و مدل‌های مختلفی از خانواده آن بودیم که شامل میت ۹ لایت، میت ۹ پرو و میت ۹ پورشه دیزاین می‌شد. مدل میت ۹ لایت درواقع نمونه‌ای از میت ۹ محسوب می‌شد که از مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری بهره می‌برد. البته این موضوع در مورد مدل‌های پرو و پورشه دیزاین فرق می‌کرد. این دو مدل از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندتری بهره می‌بردند که برای نمونه می‌توان به استفاده از پنل آمولد به جای ال‌سی‌دی اشاره کرد.

سخت‌افزار و هوش مصنوعی به کار رفته در میت ۱۰ پرو باعث می‌شود این تلفن هوشمند از بسیاری لحاظ سرآمدتر از پرچم‌داران فعلی در بازار باشد. هوش مصنوعی استفاده شده در میت ۱۰ پرو تنها یک کپی‌برداری ساده از سایر موراد مشابه نیست و عملا باعث تجربه کاربری بهتر می‌شود. باتری میت ۱۰ پرو، چه از نظر ظرفیت و عمر مفید و چه از نظر شارژدهی از نقط قوت پرچم‌دار هواوی محسوب می‌شود. در مجموع، میت ۱۰ پرو گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال یک پرچم‌دار تمام عیار با امکانات کاربردی و ویژه هستند.

ارسال نظر