عرضه مدل جدید Mate 9 هوآوی آغاز شد

هوآوی فروش مدل جدید گوشی Mate 9 را با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، بدون اعلام قبلی در فروشگاه آمازون آغاز کرده است؛ اما قیمت آن ۲۸۰ دلار بیش از مدل قبلی است.

عرضه مدل جدید Mate 9 هوآوی آغاز شد

به گزارش کلیک ، هوآوی سال گذشته عرضه گوشی Mate 9 را با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در ماه نوامبر آغاز کرد؛ اما از ماه اکتبر شایعاتی به بیرون درز کرد که بیانگر این بود که هوآوی قصد دارد مدل جدیدی از این گوشی را نیز با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند؛ اما هوآوی اطلاعاتی در مورد این مدل جدید ارائه نکرد و تاکنون خبری از آن نبود؛ اما اکنون هوآوی در اقدامی پیش بینی نشده فروش این مدل جدید را در آمازون و یک فروشگاه اینترنتی دیگر به نام TO2C آغاز کرده است. هوآوی بدون اعلام قبلی فروش این مدل جدید را در آمازون آغاز کرده است.

با وجود اینکه پردازنده مدل جدید هیچ تفاوتی با پردازنده با مدل قبلی ندارد؛ اما قیمت آن نسبت به قیمت مدل قبلی که ۶۰۰ دلار است، افزایش چشمگیری پیدا کرده است و با قیمت ۸۸۰ دلار به فروش می رسد. به نظر می رسد این تفاوت قیمت فاحش می تواند فروش مدل جدید را تحت تاثیر منفی قرار دهد. از سویی دیگر گوشی OnePlus 3T نیز در حال حاضر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، با قیمت ۴۸۰ دلار به فروش می رسد که ۴۰۰ دلار کمتر از مدل جدید Mate 9 هوآوی است و افرادی که قصد خرید گوشی جدید با رم ۶ گیگابایتی را دارند، می توانند گوشی One Plus 3T را با قیمت بسیار کمتری خریداری کنند.

ارسال نظر