Max Payne 3 می‌توانست کاملا متفاوت باشد

یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های ویدیویی، سری Max Payne است که اولین نسخه این فرانچایز در سال 2001 توسط راک استار منتشر شد.

Max Payne 3 می‌توانست کاملا متفاوت باشد

این بازی به موفقیت های زیادی دست یافت و کمپانی راک استار و استودیوی رمدی اینترتیمنت نسخه های بعدی این بازی را نیز تولید و عرضه کردند. نسخه سوم این بازی به نام Max Payne 3 در سال 2012 منتشر عرضه شد و توانست رضایت منتقدان و گیمرها را کسب کند. اخیرا کاربران و طرفداران بازی مکس پین در شبکه های اجتماعی از آقای سم لیک که خالق و نویسنده نسخه های پیشین، سوالاتی را در خصوص نسخه سوم بازی پرسیدند و خواستار شدند که ایشان نظرشان را درباره نسخه سوم بازی به اشتراک بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، استودیوی Remedy Entertainment ساخت دو نسخه اول بازی را بر عهده داشت و در قسمت سوم این فرانچایز، استودیوی راک استار وظیفه ساخت و انتشار این بازی را بر عهده گرفت. آقای سم لیک ادعا می کند که کمپانی بزرگ راک استار در زمان تولید بازی، مراحل تولید و ساخت بازی را برای استودیوی Remedy Entertainment ارسال کرد و خواستار شدند که تیم استودیوی رمدی نیز نظرشان را در خصوص بازی مکس پین 3 بیان کنند و جهان و محیط این بازی را بررسی کنند.

گویا آقای سم لیک از نسخه سوم بازی مکس پین راضی بوده است چرا که کمپانی راک استار ایده ها و نظرات شخصی خودش را به بازی اضافه کرده بود و این کار از نظر ایشان، کار درستی است! آقای سم لیک در صحبت های خود اعلام کرد که در ابتدا نگران بود که کمپانی راک استار شیوه و سبک بازی (ایده ها) مکس پین را از استودیوی Remedy Entertainment تقلید کنند. خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و نسخه سوم بازی مکس پین، علاوه بر اینکه سبک اصلی این فرانچایز را حفظ کرده، به خوبی توانسته ایده های جدیدی را در خود جا دهد. در واقع بازی راک استار (مکس پین 3) اصلیت خود را حفظ کرد اما نسخه سوم این سری، با نسخه های پیشین تفاوت زیادی داشت.

ایشان در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که اگر استودیوی Remedy Entertainment بازی Max Payne 3 را تولید می کرد، قطعا این نسخه کاملا متفاوت از چیزی که امروز مشاهده می کنیم، می بود چرا که استودیوی رمدی ایده های جالبی برای نسخه سوم این بازی در سر داشت.

البته آقای سم لیک از بازی Max Payne 3 راضی است. ایشان در صحبت های خود اضافه کرد:

کمپانی راک استار باید از روش ها و قوانین خودش پیروی کند و استودیوی رمدی نیز باید همین کار را انجام دهد. اگر هر کدام از ما از یکدیگر تقلید کنید، قطعا کار اشتباهی را انجام داده ایم.

همچنین آقای سم لیک از نویسنده قسمت سوم بازی مکس پین 3 تعریف و تمجدید کرد. به نظر ایشان آقای Dan Houser (نویسنده قسمت سوم بازی Max Payne) یک نویسنده فوق العاده و بی نظیری است. ایشان در زمان تولید این بازی با آقای سم لیک مشاوره کرد و نظر سم را در خصوص دوران بچگی Max پرسید.

در پایان لازم به ذکر است که بازی Max Payne 3 در تاریخ 15 می ماه سال 2012 برای پلتفرم های ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و کامپیوترهای شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مک او اس منتشر گردید. ازافتخارات کسب شده توسط این بازی، می توان به VGX Award for Best Shooter (بهترین بازی شوتر سال 2012) اشاره کرد.

دیدگاه شما در رابطه با نسخه سوم بازی مکس پین چیست؟ به نظر شما استودیوی رمدی اینترتیمنت بهتر از کمپانی راک استار می تواند سری مکس پین را ادامه دهد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میام بگذارید.

منبع: Dualshockers

ارسال نظر