جزئیات و قیمت بسته‌ های ترکیبی مخابرات اعلام شد؛ گران یا ارزان؟!

رسانه کلیک – معاون تجاری شرکت مخابرات ایران، سمیع الله صادقی از جزئیات و قیمت بسته‌ های ترکیبی مخابرات شامل اینترنت و مکالمه خبر داده است.

جزئیات و قیمت بسته‌ های ترکیبی مخابرات اعلام شد؛ گران یا ارزان؟!

به گزارش کلیک ، معاون تجاری شرکت مخابرات ایران، سمیع الله صادقی با بیان این که از امروز، اول مهر ماه قرار است به صورت آزمایشی و کاملا اختیاری بسته‌ های ترکیبی مخابرات شامل اینترنت و مکالمه به صورت نامحدود برای شهروندان شهرهای مازندارن و قم در دسترس قرار بگیرد، گفت:بسته‌های جدید ترکیبی اینترنت و مکالمه به صورت ماهانه در سه بسته متنوع با قیمت‌های پایه ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۰ هزار تومان و ۲۲ هزار تومان قرار است از امروز به صورت اختیار و آزمایشی در اختیار کاربران استان‌های قم و مازنداران قرار بگیرد.

بسته‌های بر پایه سرعت

معاون تجاری شرکت مخابرات ایران ادامه داد: سه بسته تعریف شده ترکیبی مخابرات بر پایه سرعت یا همان سرعت بیس هستند و شامل ۴ سطح سرعت از جمله ۲ مگابایت بر ثانیه، ۸ مگابایت بر ثانیه، ۱۶ مگابایت بر ثانیه و ۵۰ مگابایت بر ثاینه و با ۱۲ ترکیب است که باعث می‌شود تا کاربر بتواند به سرعت اتصال بالایی دسترسی داشته باشد.

انواع ترافیک در شرکت مخابرات

در شرکت مخابرات ایران سه نوع ترافیک تعریف شده است. ترافیک TCI یا همان ترافیک شرکت مخابرات برای سایت‌های میزبانی شده توسط شرکت مخابرات ایران، ترافیک ملی برای سایت‌های اعلام شده داخلی و ترافیک بین الملل برای سایت‌های خارجی و سایر سایت‌های ایرانی که از سوی شرکت زیر ساخت در دسته ترافیک ملی قرار ندارند.

وضعیت ترافیک بین الملل در بسته‌های ترکیبی

وی در رابطه با ترافیک بین الملل برای کاربران بسته سوم ترکیبی شرکت مخابرات گفت: پس از مدتی به اتمام رسیدن ۱۰ گیگابایت حجم ترافیک بین الملل توسط مشتری، کاربران می‌توانند تا انتخاب کند تا همچنان به سرویس ترافیک بین الملل دسترسی داشته باشد یا ترافیک بین الملل برای آن‌ها قطع شود؛ در صورتی که کاربر قرار باشد همچنان سرویس ترافیک بین الملل را فعال داشته باشد، از این سرویس استفاده می‌کند و در پایان دوره به ازای هر گیگابایت باید مبلغ ۱۸۰۰ تومان بپردازد.

در ادامه شاهد جدول جزئیات بسته‌ های ترکیبی مخابرات هستید:

بسته‌ های ترکیبی مخابرات

واکنش وزیر ارتباطات به بسته‌ های ترکیبی مخابرات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در پستی اینستاگرامی در رابطه با اجرای آزمایشی و اختیار تعرفه‌های پیشنهادی جدید اینترنت مخابرات خبر داد و عکسی از نامه مربوطه برای بسته سوم ترکیبی مخابرات با نام سرویس ماهانه مهرگان شرکت مخابرات ایران را منتشر کرد.

آذری جهرمی با بیان این که اقدام جدید مخابرات برای بررسی آمادگی شبکه برای ارائه سرویس‌های غیر حجمی است، گفت: شرکت مخابرات با این سرویس جدید قصد دارد تا شبکه خود را برای ارائه مدل سرویس جدید بر پایه سرویس غیر حجمی یا همان اینترنت نامحدود آزمایش کند. در هر صورت این مدل مصوبه وعده وزارت ارتباطات نیست و مدل پیشنهادی ما همچنان در حال بررسی است و طبق وعده در صدر روز اول نهایی و اجرایی می‌شود.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران باید امکان ارائه سرویس ترکیبی شامل مکالمه و اینترنت را برای سایر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت ایجاد کند.

نظر شما در رابطه با بسته ترکیبی جدید شرکت مخابرات شامل اینترنت و مکالمه چیست؟

ارسال نظر