همراه اولی‌ها رایگان «آیو» می‌بینند

تلویزیون اینترنتی آیو، در کمتر از یک سال پس از شروع فعالیت خود،‌ توانسته است کاربران زیادی را جذب کند. امکان تماشای آنلاین و زنده برنامه‌های تلویزیون، امکان خرید اشتراک‌ آیو و تماشای فیلم‌هاو سریال‌های اختصاصی، در کنار امکان ضبط کردن برنامه‌های دلخواه در ساعت‌های از پیش‌تعیین شده، تنها بخشی از امکاناتی است که آیو در اختیار کاربران خود قرار داده است.

همراه اولی‌ها رایگان «آیو» می‌بینند

به گزارش کلیک، یکی از بزرگترین‌ چالش‌های پیش‌روی رسانه‌های آنلاین، لزوم دسترسی مخاطبان این کسب و کارها به اینترنت است. اگرچه سرعت اینترنت در چند سال گذشته رشدی صعودی داشته است و در کنار آن بحث تفکیک ترافیک داخلی و خارجی مطرح شده است، اما به نظر می‌رسد هنوز قیمت اینترنت برای کاربران ایرانی بالا است.
این در حالی است که آیو برای آن دسته از کاربران خود که از اینترنت همراه اول استفاده می‌کنند، راه‌حل دیگری پیدا کرده است.

تلویزیون اینترنتی آیو، امکان تماشای آنلاین برنامه‌های تلویزیون و فیلم‌ها و سریال‌های خود، بدون کم شدن حجم اینترنت را برای همراه اولی‌ها فراهم کرده است. در این طرح ویژه، کاربرانی که از اینترنت شرکت همراه اول استفاده می‌کنند، می‌توانند با خیال راحت و بدون پرداخت هزینه اینترنت، برنامه‌های تلویزیون اینترنتی آیو را تماشا کنند.

این گزینه راه‌حلی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند از طریق موبایل و یا تبلت شخصی خود، برنامه‌های تلویزیون مانند فوتبال‌های زنده و یا فیلم‌ها و سریال‌های آیو را تماشا کنند اما نگران تمام شدن حجم بسته اینترنت خود و هزینه‌های بالای خرید اینترنت هستند.
این طرح که با همکاری اپراتور همراه اول اجرا شده است، با استقبال کاربران مواجه شده است و به نظر می‌رسد به زودی دیگر سرویس‌دهنده‌های اینترنت هم طرح‌های مشابهی با آیو اجرا کنند.

اگر شما هم اینترنت همراه اول دارید و هنوز از طرح رایگان آیو استفاده نکرده‌اید، می‌توانید سری به وبسایت آیو بزنید و ثبت نام کنید . همچنین می‌توانید، اپلیکیشن آیو را روی تلفن همراه و یا تبلت خود دانلود و نصب کنید و بدون نگرانی از کم شدن حجم اینترنت،‌ به صورت زنده تلویزیون ببینید وو فیلم و سریال تماشا کنید.

ارسال نظر