محاسبه میزان قابل اعتماد بودن افراد با سرویس Trooly

شرکت Trooly یک سرویس بر اساس یادگیری ماشینی راه‌اندازی کرده است تا میزان قابلیت اعتماد به هر فرد یا شرکت را برای مشتریان بسنجد. این سرویس از داده‌های مجاز در دسترس و ردپای اینترنتی استفاده می‌کند.

محاسبه میزان قابل اعتماد بودن افراد با سرویس Trooly

به گزارش کلیک، ممکن است خودتان را یک تحلیلگر خوب در شخصیت افراد بدانید اما واقعا چقدر یک فرد را پس از یک دیدار کوتاه خواهید شناخت؟ باوجود اهمیت اعتماد در هر رابطه، شغل یا موارد دیگر، به دست آوردن آن سخت است مخصوصا اگر در زمان کوتاهی باشد. برای تصمیم‌گیری بهتری شما به اطلاعات بیشتری در مورد افرادی دارید که قرار است با آن‌ها همکاری داشته باشید. شرکت فناوری Trooly سرویس درجه اعتماد فوری را راه‌اندازی کرده است که مدعی است به "بررسی مشاغل، غربال و پیش‌بینی قابلیت اطمینان روابط" کمک می‌کند. این سرویس بر اساس یادگیری ماشینی و اطلاعات در دسترس در ردپای دیجیتالی افراد کار می‌کند و Trooly می‌گوید امیدوار است "شکاف‌های اعتماد" را پر کند که منجر به "افزایش سرعت تجارت مدرن و جامعه" شود.

این سرویس که برای هر دو مشاغل و افراد در دسترس است، از اطلاعاتی استفاده می‌کند که معمولا در دسترس عموم هستند تا درک بهتری از افراد و یا شرکت، شخصیت و ویژگی‌های رفتاری به نمایش بگذارد. این ویژگی‌ها می‌توانند برای پیش‌بینی اعتماد و امنیت برنامه‌های مدیریتی، برنامه‌های ریسک، مدیریت ارتباط با مشتری و موارد دیگر استفاده شوند. ترولی می‌گوید در سطح فردی بازتاب نقاط قوت شخص و قابل‌اعتماد بودن وی را نشان می‌دهد. شما همچنین می‌توانید به نمرات خود نگاهی بیندازید تا ببینید در نظر دیگران چگونه فردی به نظر می‌رسید(و شاید بخواهید برخی موارد را در صورت لزوم پاک‌کنید).

مدیرعامل شرکت ترولی، ساوی باویا گفت "در مشاغل مانند زندگی، اعتماد سنگ بنای همه روابط است اما چطور بدانیم که فردی قابل‌اعتماد است؟ ما به یک مکانیسم نیاز داریم که این امر را تسهیل و آن را آگاهانه‌تر کند. سرویس اعتماد فوری ترولی از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا بر اساس میلیاردها داده مجاز و عمومی، یک بینش ارائه دهد."

این شرکت معتقد است محصولاتش می‌توانند در هر کاری از همکاری دوجانبه در بازار تا موسسات مالی که باید هویت مشتری را تعیین کنند، مناسب است.

ارسال نظر