با GLX Nurse قند خونتان را اندازه بگیرید

شرکت ایرانی GLX که به عنوان سازنده گوشی های ایرانی شناخته می شود دستگاهی برای تست قند خون به کمک گوشی های هوشمند تولید کرده است.

با GLX Nurse قند خونتان را اندازه بگیرید

به گزارش کلیک، چندی است شرکت های بزرگ جهانی فعال در زمینه موبایل و رایانه به تولید محصولات مرتبط با سلامتی روی آورده اند. امروزه به کمک تکنولوژی های جدید، می توان ابزاری که قبلا فقط در بیمارستان ها و در حجم های بزرگ یافت می شد را در جیب یا روی دست با خود حمل کرد و در مواقع ضروری از آن ها استفاده نمود.

شرکت ایرانی GLX نیز از قافله تولید محصولات مرتبط با سلامتی جا نمانده و و با همکاری "برکت تل" دستگاهی جمع و جور برای تست قند خون عرضه کرده است. این دستگاه که GLX NURSE نام گذاری شده، ابعادی کمتر از دو بند انگشت داشته و قادر است در کمتر از 10 ثانیه نتیجه تست را به شما ارائه دهد. این دستگاه از طریق خروجی 3.5 میلی متری هدفون به گوشی متصل می شود.

5-dd900x500

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت این شرکت، GLX NURSE وزنی کمتر از 12 گرم داشته و برای اندازه گیری میزان قند خون، فقط به 2 میلی لیتر از خون شما نیاز دارد.

Snap11111

علاوه بر دستگاه GLX NURSE یک اپلیکیشن نیز با همین نام به منظور برقراری ارتباط دستگاه با گوشی و نمایش اطلاعات عرضه شده است. این اپلیکیشن نیز امکانات مفیدی را در خود جای داده است که GLX NURSE را به یک گدجت کاربردی برای افراد مبتلا به بیماری دیابت یا قند خون تبدیل می کند.

در بخش نمودار این اپلیکیشن، نمودار میزان قند خون شما بر اساس دسته بندی های هفتگی، 14 روزه و ماهانه به نمایش در می آید. در بخش جدول، امکان مشاهده اعداد اندازه گیری شده در مقاطع زمانی مختلف و اشتراک گذاری آن با پیامک و ایمیل فراهم شده است. اما مهمترین قابلیت این اپلیکیشن بخش اندازه گیری است که با استفاده از آن و اتصال دستگاه GLX NURSE می توانید قند خون خود را اندازه بگیرید. با استفاده از اپلیکیشن GLX NURSE می توانید اطلاعات دقیق میزان قند خون خود را به همراه داشته باشید و از مراجعه مداوم به پزشک بی نیاز خواهید شد.

12466885

GLX NURSE علاوه بر گوشی های تولیدی این شرکت از تمامی گوشی ها اندروید مجهز به خروجی هدفون پشتیبانی می کند. این دستگاه در دو رنگ طلایی و خاکستری و با قیمت 39 هزار تومان در فروشگاه اینترنتی GLX و نمایندگی های این شرکت قابل تهیه است.

گزارش اختصاصی کلیک

ارسال نظر