مگان RS 2018 در راه است

رنو در حال تست مگان RS بعدی است و اینطور که به نظر می رسد طراحی بدنه نمونه اولیه این مدل از رنو بسیار شبیه مدل GT است.

مگان RS 2018 در راه است

به گزارش کلیک، به نظر می رسد مرحله آزمایش این مدل رنو به مرحله پیمودن مسیر و ارزیابی آن در جاده رسیده است؛ به طوری که راننده در اتومبیل نشسته و کلاه ایمنی خود را به سر می کند و اتومبیل را در پیچ و خم های نوربرگرینگ به حرکت در می آورد.

رنو به داشتن اتومبیل هایی با دیفرانسیل جلوی قوی و سرعت بالا معروف است که از آن جمله می توان به مدل جهنم سبز این خودرو ساز اشاره کرد؛ پس جای تعجبی وجود ندارد که نسل جدید مگان های RS حداقل به خوبی اجداد خود باشند.
همانطور که در عکس ها مشاهده میکنید طراحی بدنه این مدل بیشتر تحت تاثیر مگان GT قرار دارد. شما به سادگی می توانید قطعات و اجزا مگان RS را جدا کنید به طوری که سپر عقب طوری برش خورده است که فیت اگزوز است در حالی که در مدل های قبلی چنین موردی وجود نداشت.

۲۰۱۸-Renault-Megane-RS-Rendering-830x450

در نمونه آزمایشی مگان RS آلیاژهای متفاوتی در چرخ های به کار رفته است که تا قبل از این در هیچ هاچبک فرانسوی و حتی مگان GT نیز مشابه آن را ندیده بودیم. محور جلوی کالیبرهای ترمز نیز ساخت کمپانی معروف برمبو است؛ همان تامین کننده معروف اجزا با کیفیت ترمز که نسل های قبلی مگان RS را نیز ساپورت کرده است.

۲۰۱۸-Renault-Megane-RS-release-date

دیگر تغییری که در مدل جدید نسبت به GT دیده می شود مجموعه ای از تجهیزات تزئینی برروی چرخ ها است که احتمالا برای خطای دید استفاده از تایرهای بزرگتر به کار گرفته شده اند. در مدل RS، احتمالا شاهد تغییر در سیستم تعلیق خودرو نیز خواهیم بود به طوری که بعد از این راننده با آرامش بیشتری پیچ و خم های جاده را می پیماید.

new-renault-megane-rs-testing-on-nurburgring-aiming-for-fwd-lap-record-110673_1

در نهایت مگان RS مورد بحث، احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود و به احتمال فراوان عنوان بهترین خودروی سال ۲۰۱۸ را نیز از آن خود کند.

ارسال نظر