گوشی هوشمند M3 Note میزو با قیمتی بسیار رقابتی رسما معرفی شد

سرانجام شاهد معرفی رسمی گوشی هوشمند M3 Note از سوی کمپانی میزو بودیم. این گوشی هوشمند میان رده دقایقی پیش طی کنفرانس اختصاصی این برند چینی معرفی گردید.

گوشی هوشمند M3 Note میزو با قیمتی بسیار رقابتی رسما معرفی شد

چند وقتی بود که شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند M3 Note میزو منتشر می‌شد، اما سرانجام این محصول طی کنفرانس اختصاصی این شرکت چینی رونمایی شد. این گوشی هوشمند میان رده برخلاف نسخه پیشین خود (گوشی M2 Note) از بدنه‌ای تمام فلزی و یکپارچه بهره می‌برد و کیفیت ساخت بالایی دارد.

به گزارش کلیک، میان رده جدید میزو از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند است. پنل نمایشگر این گوشی از نوع LTPS در نظر گرفته شده و دستگاه از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه ۲ و ۳ گیگابایتی می‌شود. حافظه داخلی این گوشی هوشمند هم شامل دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی خواهد بود که هر دوی آن‌ها قابلیت ارتقاء را دارند. منظور از قابلیت ارتقاء در واقع قابلیت پشتیبانی این محصولات از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) است. نسخه مجهز به رم ۲ گیگابایتی این گوشی از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره‌مند بوده و نسخه مجهز به رم ۳ گیگابایتی آن از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد.

سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در گوشی هوشمند M3 Note میزو تراشه Helio P10 مدیاتک با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است. پردازنده گرافیکی این تراشه هم پردازنده Mali T760 است. دوربین اصلی این محصول از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 تشکیل شده و سنسور دوربینی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0 نیز به عنوان دوربین سلفی آنم ایفای نقش می‌‌کند. گوشی هوشمند M3 Note میزو قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را داشته و شیار مربوط به اتصال سیم کارت دوم دستگاه با شیار اتصال رم میکرو اس دی آن مشترک است. بنابراین چنانچه این گوشی را به رم میکرو اس دی مجهز کنید، دیگر قادر به استفاده از سیم کارت دوم در آن نخواهید بود و همین امر به طور عکس نیز صدق می‌کند.

اما سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی گوشی هوشمند M3 Note میزو هم اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی است که رابط کاربری اختصاصی Flyme 5.1 UI نیز در کنار آن پیاده‌سازی شده است. گوشی هوشمند M3 Note به دکمه فیزیکی mHome مجهز است که نقش اسکنر اثر انگشت دستگاه را نیز ایفاء می‌کند. کمپانی میزو اسکنر اثر انگشت این دستگاه را با نام mTouch 2.1 مورد خطاب قرار داده و مدعی شده که این اسکنر ظرف مدت زمان ۰٫۴۸ ثانیه قادر به شناسایی اثر انگشت کاربر و اعمال دستورات مورد نیاز خواهد بود. دکمه‌های پاور و افزایش و کاهش صدای (Volume) این گوشی در لبه سمت راست آن تعبیه شده و لبه سمت چپ دستگاه شیار میکرو اس دی و محل نصب سیم کارت محصول را در بر می‌گیرد. ابعاد کلی بدنه این گوشی ۸٫۲ در ۷۵٫۶ در ۱۵۳٫۸ میلیمتر بوده و وزن نهایی آن ۱۵۰ گرم است.

۱

کمپانی میزو گوشی هوشمند M3 Note خود را در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره‌ای روانه بازار می‌کند و قیمت نسخه مجهز به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی این محصول تنها برابر با ۱۲۳ دلار در نظر گرفته شده است. همچنین قیمت نسخه بهره‌مند از رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی این گوشی هوشمند هم ۱۵۴ دلار خواهد بود. فروش این دو نسخه از گوشی M3 Note میزو به طور رسمی از روز یازدهم ماه جاری به صورت آنلاین آغاز می‌شود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر