شرکت میزو بلندگوی معلق می‌سازد

در بازار بلندگوهای زیادی وجود دارد اما اگر شما محصولی با زیبایی‌شناسی خاص می‌خواهید چیزی بهتر از Meizu Gravity پیدا نخواهید کرد. میزو یک شرکت چینی است که باید به محصولات آن توجه داشته باشید.

شرکت میزو بلندگوی معلق می‌سازد

به گزارش کلیک، این شرکت برای ساخت هندست‌های خوب با قیمت مناسب معروف است. البته این شرکت ثابت کرده است که از ورود به سایر زمینه‌ها هراسی ندارد و این بار وارد بازار محصولات صوتی شده است.

جالب‌ترین ویژگی بلندگوی Gravity میزو ظاهر آن است. این بلندگو با همکاری طراح ژاپنی کوشو تسوبوی ساخته شده که ایده "طراحی گمشده" را اجرا کرده است. این یک مفهوم است که می‌گوید محصولات می‌توانند ظاهر کلیشه‌ای خود را کنار گذاشته و خود را با محیط تلفیق کنند.

meizu-gravity-2

بلندگوهای Gravity طوری دیده می‌شوند که انگار در هوا معلق هستند. علت این معلق بودن چیزی نیست جز یک پایه بسیار شفاف که چندان هم پایه محصوب نمی‌شود. یک بلوک اکریلیکی در یک طرف این محصول قرار گرفته و یک بخش هم در بالای آن قرار دارد. این پایه حالتی معلق و شناور به بلندگو می‌دهد. بدنه فلزی آن نیز ظاهری ظریف و زیبا دارد.

البته ظاهر همه چیز نیست. کیفیت صدا نیز مهم است و میزو وعده می‌دهد که عملکرد آن نیز خوب است. به لطف اسپیکرهای ۲۰ واتی، باس خوبی خواهد داشت. پارازیت نیز با کمک واحد پردازش TI کاهش یافته و فرکانس صوتی از ۷۰ هرتز به ۲۰ کیلو هرتز رسیده است.

meizu-gravity-4

گراویتی از بلوتوث، وای‌فای و ورودی کمکی نیز پشتیبانی می‌کند. البته این بلندگو به این دلیل که به وای‌فای متصل می‌شود، می‌توان از خدمات پخش آنلاین مانند Spotify، SoundCloud وسایر موارد نیز بهره برد.

آ«‌طور که میزو اعلام کرده است این بلندگو جندان هم ارزان نخواهد بود. قیمت انتخابی برای این محصول ۲۴۹ دلار است و کسانی که از Indiegogo خرید کنند با قیمت ۱۶۹ دلار نیز می‌توانند آن را به‌دست آورند.

منبع: androidauthority

ارسال نظر