گوشی میزو MX6 تاییدیه ارتباط رادیویی دریافت کرد

گوشی هوشمند MX6 کمپانی میزو ساعاتی پیش توانست در کشور چین گواهی ارتباط رادیویی دریافت کند. بنابراین احتمالا در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی از این محصول خواهیم بود.

گوشی میزو MX6 تاییدیه ارتباط رادیویی دریافت کرد

کمپانی میزو از جمله برندهای چینی است که طی چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته، اگرچه پیشرفت‌های این شرکت در حد و اندازه پیشرفت‌های برندهای چینی همچون هوآوی یا شیائومی نبوده اما در هر حال به نظر می‌رسد که میزو برای آینده برنامه‌ریزی دقیقی داشته و فعالیت‌هایش را به شیوه‌ دقیقی مدیریت می‌کند. میزو در سال 2014 میلادی چیزی در حدود 4.4 میلیون نسخه گوشی هوشمند را به فروش رساند، اما در سال 2015 میزان فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت به 20 میلیون نسخه رسید! بخش عمده‌ای از دلیل افزایش استقبال کاربران از محصولات این برند مربوط به عرضه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه از سوی میزو است. دو گوشی هوشمند MX5 و MX5 Pro این شرکت پرچمداران کنونی این برند چینی محسوب می‌شوند که طی سال گذشته از آن‌ها رونمایی شد. حال به نظر می‌رسد که باید منتظر رونمایی از پرچمدار جدید میزو با نام MX6 باشیم.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش گوشی هوشمند MX6 میزو توانست در کشور چین گواهی ارتباط رادیویی دریافت کند. دقت داشته باشید که تاییده ارتباط رادیویی در کشور چین با تاییده‌ای که از سوی سازمان TENAA ارائه می‌شود تفاوت دارد. بنابراین باید پیش از رونمایی رسمی از این گوشی منتظر تاییده سازمان TENAA نیز باشیم که پیش بینی شده ظرف چند هفته آینده این تاییده انجام شود. گوشی هوشمند MX6 میزو با کد Meizu M681Q خطاب شده و از قابلیت‌های اتصال FDD-LTE / TD-LTE / CDMA / TDS و شبکه GSM پشتیباین خواهد کرد. به به گزارشات به دست آمده، احتمالا این گوشی هوشمند از سیستم روی چیپ (SoC) قدرتمند Helio X20 مدیاتک بهره‌مند می‌شود که پردازنده مرکزی آن ده هسته‌ای است. تراشه Helio X20 پرچمدار جدید شرکت مدیاتک محسوب می‌شود که هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است. گفته شده که گوشی هوشمند MX6 میزو از رمی 3 گیگابایتی و صفحه نمایشی با وضوح تصویر فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. همچنین این گوشی هوشمند به طور پیش فرض به سیستم عاملی اندروید 6.0 مارشمالو مجهز می‌شود. رابط کاربری اختصاصی Flyme OS میزو نیز در کنار آن نصب و راه‌اندازی می‌شود.

بدنه گوشی هومند Meizu MX6 از مواد فلزی ساخته شده و کیفیت مناسبی را به همراه خواهد داشت. ظاهرا این گوشی هوشمند در زیر پنل نمایشگر خود به دکمه‌ای فیزیکی مجهز می‌شود که این دکمه هم نقش کلید Home دستگاه را ایفا کرده و هم اسکنر اثر انگشت گوشی خواهد بود. پیش از این گفته می‌شد که احتمالا گوشی هوشمند MX6 میزو طی ماه مارس یا آوریل سال 2016 رونمایی می‌شود، اما هنوز صحت این خبر به طور رسمی به تایید نرسیده است. به طور کلی انتظار داریم که در آینده نزدیک شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند باشیم و نهایتا کمپانی میزو به زودی از آن رونمایی کند. همچنین امدیواریم که این محصول هم مانند سایر محصولات پیشین شرکت میزو از نظر قیمت محصولی مقرون به صرفه باشد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر