گوشی MX6 میزو با باتری 4000 mAh و قیمت 276 دلار عرضه می‌شود!

بنا به تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا شرکت میزو در روز بیست و چهارم ماه فوریه از پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند MX6 رونمایی می‌کند. این گوشی هوشمند احتمالا قیمتی باورنکردنی و برابر با 276 دلار دارد!

گوشی MX6 میزو با باتری 4000 mAh و قیمت 276 دلار عرضه می‌شود!

کمپانی چینی میزو از سال 2003 رسما شروع به کار کرد و طی چند سال اخیر با طراحی و عرضه محصولات با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه توانست پیشرفت‌های شایان ملاحظه‎‌ای را به دست آورد. این برند چینی در سال 2014 چیزی در حدود 4.4 میلیون نسخه از محصولاتش را به فروش رساند و این آمار در سال 2015 به بیش از 20 میلیون نسخه افزایش یافت. این موضوع منجر شد که میزو برترین برند سال 2015 از نظر پیشرفت فروش محصولات سالیانه محسوب شود.

میزو در سال 2015 از پرچمدار سری گوشی‌های هوشمندش با نام اختصاصی Meizu MX5 رونمایی کرد. پس از آن گوشی Meizu MX5 Pro از سوی این شرکت معرفی شد که نسبت به نسخه اورجینال آن پیشرفته‌تر بود. اما به نظر می‌رسد که به زودی شاهد معرفی پرچمدار جدید این برند چینی خواهیم بود. بنا به گزارشات اخیر به دست آمده، ظاهرا میزو پرچمدار جدیدش را در روز بیست و چهارم ماه فوریه با نام اختصاصی Meizu MX6 معرفی می‌کند. این گوشی هوشمند از سیستم روی چیپ (SoC) 64 بیتی Helio X20 مدیاتک با پردازنده مرکزی ده هسته‌ای بهره‌مند می‌شود و احتمالا رمی 4 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش کلیک، پرچمدار جدید میزو احتمالا به باتری با توان و ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت مجهز می‌شود و قیمتی باورنکردنی و جنجالی برای این محصول در نظر گرفته شده است. ظاهرا میزو قصد دارد گوشی هوشمند MX6 خود را با قیمت 276 دلار روانه بازار کند! میزو پیش از این هم نشان داده عرضه محصولات با کیفیت بالا قطعا دلیلی برای گران قیمت بودن آن‌ها نخواهد بود. بخش عظیمی از موفقیت‌های میزو به دلیل عرضه محصولات مقرون به صرفه‌اش به دست آمده و حال به نظر می‌رسد که گوشی MX6 این شرکت یکی دیگر از محصولاتی باشد که با این سیاست کاربردی طراحی و روانه بازار می‌شود.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با گوشی هوشمند MX6 میزو منتشر شده، اما برخی از منابع خبری از احتمال تجهیز آن به سنسور دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی و بدنه‌ای تمام فلزی خبر داده‌اند. پیش بینی می‌کنیم که این گوشی به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره‌مند شود و احتمالا رابط کاربری Flyme OS 6.0 نیز در کنار آن نصب و راه‌اندازی گردد.

در این بین برخی از منابع خبری هم مدعی شده‌اند که علاوه بر پرچمدار جدید میزو، این برند چینی در نمایشگاه MWC 2016 از نسخه اوبونتویی (Ubuntu) گوشی هوشمند MX5 Pro نیز رونمایی می‌کند. در هر صورت هنوز اطلاعات رسمی در این رابطه منتشر نشده و میزو تنها دیروز تیزری را منتشر کرد که در متن آن به رویداد MWC 2016 و سیستم عامل اوبونتو اشاره مستقیمی شده بود. اما در این تیزر هیچ اشاره‌ای به گوشی MX5 Pro نشده بود. بنابراین بدون تردید در MWC 2016 میزو از یک گوشی مبتنی بر سیستم عامل اوبونتو رونمایی خواهد کرد و انتظار داریم که پرچمدار جدید این برند چینی یعنی گوشی هوشمند MX6 هم در این رویداد معرفی شود. نظر شما در رابطه با گوشی هوشمند MX6 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، تراشه Helio X20، رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی و قیمت 276 دلاری چگونه است؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر