تصاویر پنل جلویی و پشتی گوشی Meizu PRO 6 فاش شد

ساعاتی پیش شاهد انتشار دو تصویر جدید از گوشی هوشمند Meizu PRO 6 بودیم که در آن‌ها پنل جلویی و پشتی این محصول به تصویر کشیده شده است.

تصاویر پنل جلویی و پشتی گوشی Meizu PRO 6 فاش شد

کمپانی میزو در سال ۲۰۱۵ عملکرد بسیار عالی داشت و توانست میزان درآمدهای خود را به شکل چشمگیری افزایش دهد. این شرکت چینی در سال ۲۰۱۴ چیزی در حدود ۴٫۴ میلیون گوشی از سری محصولات برند خود را به فروش رسانده بود، اما در سال ۲۰۱۵ توانست این آمار فروش را از مرز ۲۰ میلیون نسخه گوشی عبور دهد.

به طور کلی سری گوشی‌های هوشمند شرکت میزو اغلب بسیار با کیفیت بوده و از نظر قیمتی هم محصولاتی مقرون به صرفه هستند. این دو موضوع اصلی‌ترین عواملی محسوب می‌شوند که منجر به استقبال هرچه بیشتر کاربران از سری گوشی‌های هوشمند برند چینی میزو شده‌اند. کمپانی میزو برای ماه آوریل دو رویداد اختصاصی را در نظر گرفته که یکی از آن‌ها در روز ششم همین ماه (آوریل) یعنی دو روز دیگر برگزار شده و رویداد بعدی در روز دوازدهم ماه آوریل برگزار می‌شود. انتظار داریم که میزو در جریان کنفرانس روز ششم ماه آوریل از گوشی میان رده M3 Note خود رونمایی کند و در جریان کنفرانس روز دوازدهم این شرکت هم شاهد معرفی گوشی PRO 6 یا MX6 باشیم.

بنابراین زمان زیادی تا برگزاری کنفرانس‌های مد نظر میزو و رونمایی از محصولات جدیدش باقی نمانده و جای تعجبی ندارد که شاهد انتشار سری عظیمی از اخبار و شایعات مرتبط با محصولات جدید این برند چینی باشیم. به تازگی دو تصویر جدید منتشر شده که ظاهرا در آن‌ دو پنل جلویی و پشتی گوشی هوشمند PRO 6 به معرض نمایش قرار داده شده‌اند. صفحه نمایش گوشی در تصویر مربوط به پنل جلویی دستگاه خاموش است، بنابراین نمی‌توان جزئیات دقیق مربوط به کیفیت نمایشگر آن را مشاهده کرد. اما همانطور که در تصویر ضمیمه شده مشخص است، ظاهرا لبه‌ها یا اصطلاحا حاشیه‌های نمایشگر گوشی هوشمند PRO 6 بسیار باریک‌تر از حاشیه نمایشگر نسخه‌ پیشین این محصول طراحی می‌شود. همچنین سبک طراحی خطوط آنتن‌دهی بدنه این گوشی هم به شیوه‌ای نو طراحی شده است که البته این خبر به طور رسمی از سوی مدیر عامل میزو نیز به تایید رسیده بود.

۱

اما در تصویری که از پنل پشتی این گوشی منتشر شده، سنسور دوربین اصلی آن در بخش میانی و بالای پنل پشتی قابل مشاهده بوده و در زیر آن چراغ فلش LED گوشی به شکل دایره‌ای مشخص است. احتمالا در کنار چراغ فلش LED دستگاه لیزر فوکوس اتوماتیک دوربین اصلی نیز تعبیه می‌شود. اما شاید بد نباشد که نگاهی هم به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری احتمالی گوشی هوشمند Meizu PRO 6 داشته باشیم.

۲

رئیس کمپانی میزو پیش از این به طور رسمی اعلام کرد که صفحه نمایش گوشی هوشمند PRO 6 این شرکت وضوح تصویر فول اچ دی (۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل) داشته و از قابلیت فورس تاچ بهره‌مند می‌شود. همچنین به طور رسمی تایید شده که گوشی Meizu PRO 6 از سیستم روی چیپ (SoC) 64 بیتی Helio X25 کمپانی مدیاتک بهره‌مند می‌شود. در این بین احتمال می‌دهیم که پنل نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED در نظر گرفته شود و رم دستگاه ظرفیت ۴ گیگابایتی داشته باشد. احتمالا این گوشی قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را به همراه داشته و دوربین اصلی آن از سنسوری ۲۱ مگاپیکسلی و قدرتمند تشکیل می‌شود. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول هم احتمالا اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر