تعداد ۱۰۰،۰۰۰ نسخه از گوشی M3 Note میزو طی ۷ دقیقه به فروش رفت!

فروش گوشی هوشمند M3 Note میزو رکوردشکنی کرد. این محصول توانست طی مدت زمان ۷ دقیقه بیش از ۱۰۰،۰۰۰ نسخه خریدار داشته باشد!

تعداد ۱۰۰،۰۰۰ نسخه از گوشی M3 Note میزو طی ۷ دقیقه به فروش رفت!

میزو در روز ششم ماه آوریل و طی کنفرانس اختصاصی که برگزار کرد، رسما گوشی هوشمند M3 Note خود را معرفی نمود. این گوشی هوشمند اولین محصول از سری گوشی‌های M Note میزو محسوب می‌شود که به بدنه‌ای تمام فلزی مجهز است. این گوشی علاوه بر کیفیت ساخت عالی و بستر سخت افزاری مطلوبی که به همراه دارد، قیمت مقرون به صرفه‌ای را نیز شامل می‌شود و این موضوع منجر شده که توجه بسیاری از افراد به سمت و سوی این محصول جلب شود.

به گزارش کلیک، میزو ظرف مدت زمان ۷ دقیقه نخست آغاز فروش این گوشی چیزی بالغ بر ۱۰۰،۰۰۰ نسخه از آن را به فروش رساند. میزو هم اکنون اعلام کرده که این گوشی دیگر در انبار این شرکت موجود نبوده و به زودی خط تولید آن مجددا آغاز به کار می‌کند و در روز هجدهم ماه جاری افراد علاقمند مجددا می‌توانند نسبت به خرید این گوشی هوشمند اقدام کنند. خرید این گوشی هوشمند از طریق سایت رسمی شرکت میزو در کشور چین با نام JD.com امکان‌پذیر است.

آمار فروش فوق‌العاده گوشی هوشمند M3 Note میزو منجر شد که این محصول به یکی از سریع‌ترین گوشی‌های فروخته شده در تاریخ میزو تبدیل شود. مطمئنا این گوشی هوشمند می‌تواند عاملی باشد تا میزو را به اهداف بزرگ‌تر خود نزدیک نماید. میزو در سال ۲۰۱۴ چیزی در حدود ۴٫۴ میلیون نسخه گوشی هوشمند برند خود را به فروش رساند و در سال ۲۰۱۵ این آمار از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرد. حال که در سال ۲۰۱۶ میلادی به سر می‌بریم، میزو انتظار دارد که تا پایان این سال بیش از ۲۵ میلیون نسخه از محصولاتش را به فروش برساند. بدون تردید گوشی‌های هوشمند پرطرفدار و مقرون به صرفه‌ای همچون M3 Note کمک بسزایی در راستای تحقق یافتن این هدف ایفاء می‌کنند.

اما بد نیست که نگاهی هم به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری گوشی هوشمند پرطرفدار M3 Note میزو داشته باشیم. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند بوده و از نظر رم شامل دو نسخه ۲ و ۳ گیگابایتی می‌شود که هر یک از آن‌ها به ترتیب از حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برند. باتری این گوشی ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و کمپانی میزو آن را به تراشه Helio P10 شرکت مدیاتک مجهز کرده است. سنسور دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی دستگاه اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی خواهد بود. این گوشی هوشمند قابلی پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را داشته و از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر