اخباری تازه از پرچمدار جدید شرکت میزو؛ Pro 7

رسانه کلیک - شرکت Meizu به زودی از گوشی هوشمند Pro 7 با نمایشگر ثانویه رونمایی می کند. طبق اطلاعات دریافتی امکان استفاده از این نمایشگر برای ثبت تصاویر سلفی با دوربین اصلی گوشی وجود دارد.

اخباری تازه از پرچمدار جدید شرکت میزو؛ Pro 7

گوشی هوشمند Meizu Pro 7 که طی هفته های آینده رسما رونمایی و عرضه می شود دارای یک صفحه نمایش ثانویه رنگی در پشت خود است که مهمترین مزیت این دستگاه به حساب می آید. ما امیدوار بودیم که بتوان از این صفحه برای گرفتن تصاویر سلفی با دوربین اصلی گوشی بهره ببریم. خوشبختانه اکنون اطلاعاتی از این گوشی منتشر شده که امکان بهره گیری از چنین قابلیتی را تایید می کند.

این ویژگی جالب به شما اجازه می دهد تا با هر دو دوربین جلویی و پشتی تصویر سلفی ثبت کنید.

انتظار می رود که شرکت Meizu گوشی Pro 7 و شاید Pro 7 Plus را در پایان ماه میلادی جاری در چین رونمایی کند. گوشی هوشمند Pro 7 دارای یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p است. صفحه نمایش ثانویه این گوشی نیز که در پشت و بالای آن قرار گرفته دارای اندازه ۲ اینچ است. گفته می شود که این گوشی از تراشه ده هسته ای Helio X30 مدیاتک بهره می برد. این تراشه از فناوری پردازش ۱۰ نانومتری استفاده می کند و از قدرت خیره کننده ای برخوردار است. همچنین بر اساس شایعات، این گوشی از دوربین دوگانه پشتی برخوردار خواهد بود.

ارسال نظر