با ردیاب تناسب اندام مدل Z1 Honor چربی های اضافی تان را آب کنید

منبع:CNET

با ردیاب تناسب اندام مدل Z1 Honor چربی های اضافی تان را آب کنید

به گزارش کلیک، ردیاب‌های تناسب اندام و گجت های ورزشی می توانند در این راه کمک تان کنند و آخرین مچ بند ردیاب تناسب اندام که وارد آمریکا شده ردیاب Honor Z1 است.
Honor یک نام تجاری متعلق به هواوی است. هواوی یک شرکت چینی رو به رشد است که بیشتر تلفن های همراه هوشمند مقرون به صرفه تولید می کند. Z1 همان نسخه Honor Zero است که در چین به فروش می رسید و از سال پیش نیز با عنوان Z1 در هند عرضه شده است. از هم اکنون آمریکایی ها نیز می توانند ردیاب تناسب اندام Z1 را خریداری کرده و فعالیت بدنی شان را ردیابی کنند، گام های شان به هنگام پیاده روی را بشمارند و آمار و اطلاعاتی از نحوه خواب خود داشته باشند.
قیمت دست بند Z1 برابر با 80 دلار (تقریبا معادل 110 دلار استرالیا یا 55 پوند انگلیس) است.
بند این دستگاه از جنس پلی یورتان ترموپلاستیک ضدحساسیت است و در سه رنگ سفید، سیاه و کِرِم عرضه شده است. بدنه ردیاب Z1 از جنس فولاد زنگ نزن ساخته شده که برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار به هنگام دویدن یا انجام سایر ورزش ها کاملا عایق شده است. این مدل گواهینامه استحکام IP68 را کسب کرده که یعنی تا عمق 5/1 متری ضد آب بوده و می توانید موقع موج سواری، قایق رانی یا آب بازی در استخر آن را در دست داشته باشید ولی حواس تان باشد که به هنگام غواصی در عمق های زیاد این دستگاه آسیب می بیند.
مدل Z1 دارای یک صفحه نمایش لمسی یک اینچی از جنس PMOLED (دیود گسیل نور ارگانیک ماتریس منفعل) با تراکم پیکسلی 128x128 است. صفحات PMOLED کارایی کمتری نسبت به صفحات AMOLED به کار رفته در دستگاه‌های بزرگ تر دارند ولی در صفحه‌ای به این اندازه کارایی آن عالی است. نمادهای سفید موجود بر روی صفحه سیاه این دستگاه به اندازه کافی تر و تمیز هستند و همین امر سادگیِ ظاهری ردیاب Z1 را بیشتر به رخ می کشد.
بعضی از ردیاب های تناسب اندام رقیب در این ابعاد و اندازه صفحه نمایش ندارند و بنابراین اینکه می توانید اطلاعاتی مثل فعالیت بدنی تان را روی صفحه نمایش این دستگاه مشاهده کنید یا بعد از اتصال آن به گوشی اندرویدی و آیفون خود از طریق بلوتوث بفهمید که چه کسی در حال برقراری تماس با شماست را می توان از جمله مزایای این دستگاه به شمار آورد. برعکس اکثر رقبا که ردیاب های پلاستیکی ضخیم تولید می کنند، قاب نقره‌ای براق مچ بند Z1 ،ظاهر آن را بیشتر شبیه به یک ساعت مچی قدیمی کرده وکمتر باعث جلب توجه می شود.
هنگامی که شارژ این مچ بند تمام می شود می‌توانید آن را از طریق یک داک مغناطیسی شارژ نمایید. بنا به ادعای Honor، باتری 70 میلی آمپری آن با شارژ کامل تا چهار روز با فعالیت معمولی دوام می‌آورد و برای یک روز استفاده تنها کافی است 10 دقیقه شارژ شود.
در زیر ویژگی های این دستگاه را می توانید مشاهده کنید:
صفحه لمسی OLED 06/1 اینچی
تراکم پیکسلی 128x128
ابعاد 5/9x38 میلی متر
وزن تقریبی 25 گرم
پردازنده کورتکس M4 STM32F411
باتری جدانشدنی 70 میلی¬آمپری
گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
درگاه POGO PIN USB
بلوتوث 1/4
سازگار با اندروید 4.4.4 به بالا یا iOS 7 به بالا

منبع:CNET

ارسال نظر