با Memrise به راحتی زبان بیاموزید

امروزه شیوه‌های متفاوتی برای آموزش زبان در دنیا وجود دارد و هریک ویژگی‌ها و مشکلات مخصوص به خود را داراست. Memrise شیوه جدیدی را پیشنهاد می‌کند که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.به گزارش کلیک، در طی روز با تبلیغات متفاوتی برای فراگیری زبان انگلیسی روبرو خواهید شد. از آموزش زبان انگلیسی به روش نصرت گرفته تا شیوه‌های عجیب و غریب یادگیری در خواب که اکثر آن‌ها روش‌هایی منسوخ و پیش پا افتاده هستند. حال فرض را بر این بگذارید که زبان مورد علاقه شما چیزی غیر از زبان انگلیسی باشد! آن‌گاه مسئله پیچیده‌تر خواهد شد و مسیر طولانی‌تری پیش‌رو خواهید داشت.

با Memrise به راحتی زبان بیاموزید

به گزارش کلیک، در طی روز با تبلیغات متفاوتی برای فراگیری زبان انگلیسی روبرو خواهید شد. از آموزش زبان انگلیسی به روش نصرت گرفته تا شیوه‌های عجیب و غریب یادگیری در خواب که اکثر آن‌ها روش‌هایی منسوخ و پیش پا افتاده هستند. حال فرض را بر این بگذارید که زبان مورد علاقه شما چیزی غیر از زبان انگلیسی باشد! آن‌گاه مسئله پیچیده‌تر خواهد شد و مسیر طولانی‌تری پیش‌رو خواهید داشت.

Memrise وب سایت فوق‌العاده پیشرفته‌ است که شما می‌توانید از طریق آن بالغ بر 300 هزار دوره آموزش زبان‌های مختلف را سپری کنید. مهم‌ترین تفاوت آن نسبت به وب سایت و اپلیکیشن‌های دیگر همچون Duolingo، حضور زبان شیرین فارسی است. از منوی Courses در داخل سایت می‌توان به تمام دوره‌های موجود دسترسی پیدا کرد. سپس با انتخاب زبانی که به آن صحبت می‌کنید دوره‌های موجود برای زبان مادری شما نمایش داده می‌شود.

برای زبان فارسی دوره‌های آمانور و پیشرفته زبان انگلیسی، تافل و تجاری و حتی آموزش زبان‌های دیگری همچون ترکی استانبولی، آلمانی، ژاپنی، اسپانیایی و... وجود دارد. اما اگر شما بر زبان انگلیسی چیره شوید به راحتی توانایی یادگیری زبان‌‌های دیگر را از طریق زبان انگلیسی دارید.

نکته قابل توجه این است که کلیه این امکانات به صورت کاملا رایگان برای علاقه‌مندان عرضه شده است و هیچ هزینه‌ای بابت ارائه خدمات از مشتریان دریافت نمی‌شود. اما برای یادگیری دوره‌ها ثبت نام در سایت اجباری است.

شیوه کار هم از طریق تصاویر، فایل‌های ویدئویی و صداهاست که در نوع خود متفاوت و مدرن است.

خوشبختانه این وب سایت مجهز به اپلیکیشن گرافیکی بسیار زیبا نیز بوده که قابل اجرا برروی تلفن‌های هوشمند اندرویدی و اپل است.

برای ورود به وب سایت کلیک کنید

memerise-banner-logoUV

ارسال نظر