بنز کلاس E مدل 2017؛ پکیج کامل تکنولوژی مرسدس

مرسدس بنز با ایجاد آخرین تغییرات و بکار بردن بروزترین تکنولوژی ها مدل مرسدس بنز 2017 کلاس E را معرفی میکند.

بنز کلاس E مدل 2017؛ پکیج کامل تکنولوژی مرسدس

کلیک- سوای اینکه این ماشین یک مدل کاملا متفاوت است، مرسدس بنز الویت اصلی خود را بکار بردن تکنولوژی های دست اول و بروز برای این مدل خودرو بوده است، البته تکنولوژی های مورد استفاده در این ماشین عمدتا به تکنولوژی های امنیتی و ایمنی ماشین مربوط می شود و آن را به بازار اتومبیل معرفی کرده است.

نمای بیرونی خودرو، نمایی آشنا برای بازدید کنندگان و طرفداران بنز است، اتاق خودرو مانند یک مدل بینابین بنز کلاس C و بنز کلاس S است. چراغ های عقب جوری طراحی شده اند که کاملا تغییرات آن نسبتا به نسل اولیه و مدل های قدیمی تر مشخص و متمایز باشد. همچنین طراحان بنز ترفندهایی در طراحی و شکل چراغ بکار برده اند که استایل و ظاهری فضایی و تخیلی به آن داده است. اندازه کلی ماشین ممکن است که به مدل قبلی خود شباهت داشته باشد ولی پایه ی چرخ ها و محور آن 2.6 اینچ افزایش طول داشته است.

10

در نمای داخلی ماشین، عناصر و پایه های طراحی یک مرسدس را مشاهده خواهید کرد، همچنین تلفیقی از عناصر به کار برده شده بنز کلاس C و کلاس S را مشاهده خواهید کرد. طراحی های داخلی مرسدس بنز کاملا شیک و راحت بنظر می رسد همچنین یک جفت صفحه نمایشگر با اندازه مناسب در داخل ماشین استفاده شده تا برای نمایش فیلم، عکس و ... بمنظور راحتی بیشتر سرنشینان استفاده شده است. این کار را مرسدس خیلی وقت پیش به عنوان نوآوری انجام داد ولی هنوز تعداد زیادی از کمپانی های خودروسازی به شیوه سنتی عمل می کنند و از این امکانات خبری نیست.

در قالب تکنولوژی و فناوری، می توان مرسدس بنز کلاس E 2017 را به میزبان نمایشگاه CES تبدیل کرد، زیرا که فناوری های، تکنولوژی و نوآوری های بکار رفته در آن آنقدر زیاد و جدید است که ذهن و نظر هر طراح، مهندس و متخصصی را به خود جلب می کند. یک سیستم کنترلی حساس و لمسی در ماشین تعبیه شده که راننده تنها با یک دست (استفاده از یک انگشت) می تواند به تمام قسمت های سرگرمی، فرمان های کنترلی قسمت های مختلف دسترسی داشته باشد. همچنین یک آپشن دیگر ماشین این است که می توان حالات نور داخل ماشین را تغییر داد و 64 حالت مختلف برای تنظیم حالت نور وجود دارد و دو صفحه نمایشگر ذکر شده گزینه های اطلاعاتی، سرگرمی و وظایف روزانه را به شما نمایش می دهد.

3

این ماشین یک ویژگی برای افرادی که در رانندگی تنبل هستند و زیاد حوصله رانندگی ندارند نیز دارد و آن حالت نیمه اتوماتیک رانندگی است. این یک سیستم جدید مربوط به رانندگی نیمه خودکار است که می تواند کنترل ماشین را تا سرعت 180 کیلومتر بر ساعت در اختیار بگیرد و سپس سرعت خود را کاهش دهد و به حالت معمولی و اولیه برساند، همچنین در جاده های با شرایط نا مناسب و نسبتا خراب میتواند تا سرعت 113 کیلومتر بر ساعت سرعت خود را حفظ و کنترل ماشین به صورت نیمه اتوماتیک صورت گیرد. این ماشین یک اهرم مخصوص بمنظور پیچیدن و کنترل راحتتر ماشین دارا می باشد که اگر راننده 2 ثانیه این اهرم را پایین نگه دارد، حالت های رانندگی و پیچیدن می تواند تغییر کند.

اما این همه ی تکنولوژی مربوط به حالت خودکار کنترل ماشین نبود و یک ویژگی منحصر بفرد دیگر، پارک خودکار ماشین است که کاملا اتوماتیک و بدون دخالت راننده صورت می پذیرد و تنها به یک اپلیکیشن موبایل نیاز است که به کمک آن پارک خود کار اتومبیل انجام شود. کلاس E بنز، اولین سری از اتومبیل های بنز خواهد بود که از موبایل به عنوان یک فرستنده و گیرنده استفاده می شود و از طریق موبایل اطلاعات ماشین و هشدارهای مربوط به مسیر و رانندگی به راننده اطلاع داده می شود.

7

اولین ماشین کلاس E بنز با تکنولوژی ها و مشخصات ویژه ذکر شده بنز E300 است. موتور 2 لیتری مجهز به توربو شارژ و چهارسیلندر آن قدرتی معادل 241 اسب بخار و گشتاوری معادل 38 کیلوگرم متر را ایجاد می کند و از یک جعبه دنده 9 سرعته برخوردار است. هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این ماشین در دسترس نیست ولی زمان عرضه این خودروی لوکس و همه چی تمام، تابستان سال جاری است.

ارسال نظر