سیستم مورد نیاز بازی Metal Gear Survive مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی های دیجیتال کونامی به تازگی سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Metal Gear Survive را مشخص کرد.

سیستم مورد نیاز بازی Metal Gear Survive مشخص شد

بر خلاف تصورها و پیش بینی های تحلیل گران، پس از جدایی آقای هیدئو کوجیما از شرکت ژاپنی کونامی، هیچ لطمه ای به روند توسعه مجموعه مشهور و پرطرفدار Metal Gear Solid وارد نشد و سازندگان کماکان به ساخت دنباله این سری ادامه دادند و سرانجام در جریان نمایشگاه گیمزکام سال میلادی 2016 به معرفی نسخه جدید این فرانچایز به نام متال گیر سروایو پرداختند.

حال که کمتر از یک ماه با انتشار نسخه نهایی و کامل این عنوان ویدیویی فاصله داریم، سازندگان برای آماده سازی پی سی بازها، در جدیدترین بیانیه خود سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی را با علاقه مندان و گیمرها به اشتراک گذاشتند.

از آنجا که سازندگان از همان موتور سازنده عنوان Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در ساخت و توسعه بازی Metal Gear Survive استفاده کردند، سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی چندان بازیکنان را به چالش نمی کشاند و ظاهرا اغلب پی سی بازها قادر به اجرا و تجربه آن هستند. البته موضوع عدم ارتقا موتور سازنده به نحوی از گرافیک و کیفیت بازی متال گیر سروایو خبر می دهد که به نظر می رسد با بازخوردهای منفی منتقدان و گیمرها رو به رو شود.

در هر صورت، بر اساس اطلاعات منتشر شده، استودیوی بازی ساز کونامی سیستمی به مشخصات پردازنده مرکزی اینتل Core i5-4460 با فرکانس 3.40 گیگاهرتز، رم 4 گیگابایتی، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 650 (با دو گیگابایت حافظه داخلی)، دایرکت ایکس ۱۱ و فضای خالی 20 گیگابایت را به عنوان سیستم مورد نیاز بازی Metal Gear Survive برای علاقه مندان و پی سی بازها توصیه کرده است. حال چنانچه به دنبال بهترین تجربه ممکن از این عنوان شوتر هستید، سیستم و سخت افزار رایانه شخصی شما می بایست شامل پردازنده مرکزی Core i7-4790 با فرکانس 3.60 گیگاهرتز، رم 8 گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 960 (با دو گیگابایت حافظه داخلی) شود.

سیستم مورد نیاز بازی Metal Gear Survive

در ادامه می توانید مشخصات کامل سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Metal Gear Survive را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Metal Gear Survive

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-4460 (3.40 GHz) یا بهتر
  • رم: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 650 یا بهتر
  • حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه 11
  • شبکه اینترنت: اتصال به اینترنت
  • فضای مورد نیاز: 20 گیگابایت
  • کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس 9.0

سیستم پیشنهادی بازی Metal Gear Survive

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i7-4790 (3.60GHz) یا بهتر
  • رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 960 یا بهتر
  • حافظه کارت گرافیک: 4 گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه 11
  • شبکه اینترنت: اتصال به اینترنت
  • فضای مورد نیاز: 20 گیگابایت
  • کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس 9.0

همچنین، شرکت کونامی برای جلوگیری از انتشار غیرقانونی و رعایت حقوق کپی رایت بازی متال گیر سروایو ، از گزینه اتصال دائم به اینترنت استفاده کرده است. این شرکت در جدیدترین بیانیه خود رسما اعلام کرد که بازیکنان برای اجرای بازی می بایست به صورت دائم به اینترنت متصل باشند.

به دلیل آن که آقای هیدئو کوجیما در ساخت و توسعه بازی متال گیر سروایو هیچ نقشی نداشته است، این عنوان با داستانی کاملا جدید و متقاوت به دست طرفداران می رسد. همان طور که از نام بازی مشخص است، Metal Gear Survive بیشتر بر روی حفظ بقا تمرکز کرده و بازیکنان را در محیط عجیب و غریب قرار می دهد. داستان بازی پس از وقایع و حوادث Metal Gear Solid V: Ground Zeroes جریان دارد که گروهی از سربازان Militaires Sans Frontières وارد دنیای کاملا عجیب و غریب و مملو از زامبی ها می شوند. حال این شما و دوستانتان هستید که برای حفظ جان و بقا خود باید تلاش کرده و زامبی ه ای دیوانه را نابود کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Metal Gear Survive

شاید با خودتان بگویید که سری متال گیر همواره به مخفی کاری جذاب و نفس گیر معروف بوده و تولید عنوانی در سبک حفظ و بقا کار غیر هوشمندانه از سوی شرکت کونامی است. شرکت ژاپنی کونامی در پاسخ به شما از اهداف اصلی خود مبنی بر خلق یک عنوان ویدیویی چند نفره و تلفیق آن با سبک مخفی کاری سخن گفته است. بدین ترتیب، ارائه داستانی جدید و مرتبط با زامبی و حفظ بقا می تواند گزینه خوبی برای ادغام دو المان همکاری تیمی و سبک مخفی کاری باشد که نتیجه این دو در بازی Metal Gear Survive قابل مشاهده خواهد بود.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی مورد انتظار Metal Gear Survive در تاریخ ۲۰ فوریه سال میلادی جاری (۱ اسفند ماه سال ۹۶) در ایالات متحده آمریکا و در تاریخ ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۸ (۳ اسفند ماه سال ۹۶) در اروپا بر روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و همچنین پلتفرم پی سی منتشر می شود.

در حال حاضر، بازی Metal Gear Survive در فروشگاه های استیم، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو با قیمت 39.99 دلار قابل پیش خرید است. توجه داشته باشید، افرادی که تا پیش از تاریخ مذکور نسبت به پیش خرید این عنوان ویدیویی اقدام کنند، پک ویژه Survival را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این پک شامل چهار اسلحه طلایی به نام های Bat, Sledgehammer, Survival Machete و Survival Spear، دو ژست به نام های Happy و Thumbs-up، چهار روسری بقا به رنگ های طوسی، سبز، آبی و صورتی، یک طرح صورت کابوکی و چندین پلاک اسم و باکسمن (Boxman) می شود.

حال در پایان این خبر، دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رابطه با سیستم مورد نیاز بازی Metal Gear Survive با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر