شیائومی می 7 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی شود

رسانه کلیک - کمتر از یک ماه تا شروع نمایشگاه MWC 2018 زمان باقی مانده است و به نظر می رسد بسیاری از شرکت ها در این مراسم از پرچمداران خود رونمایی نخواهند کرد. بر اساس آخرین گزارشات منتشر شده، شیائومی می 7 در این نمایشگاه در برابر دید عموم قرار نمی گیرد.

شیائومی می 7 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی شود

در حالی که حضور شرکت چینی شیائومی در نمایشگاه MWC 2018 که از تاریخ 26 فوریه در شهر بارسلونا برگزار می شود، قطعی است ولی بر اساس آخرین شایعات، در این نمایشگاه گوشی هوشمند شیائومی می 7 معرفی نخواهد شد.

بر اساس گفته یکی از کارمندان بالارده این شرکت که نامش فاش نشده، این شرکت در نمایشگاه MWC 2018 از دستگاه ویژه ای رونمایی نخواهد کرد. با این وجود احتمال معرفی شیائومی می میکس 2S در این نمایشگاه وجود دارد.

بر اساس گفته leakster به جای معرفی شیائومی می 7 باید منتظر رونمایی از گوشی هوشمند می میکس 2S باشیم البته به نظر می رسد این دستگاه قبل از شروع نمایشگاه MWC 2018 به صورت رسمی معرفی شود. بنابراین تا کمتر از یک ماه دیگر با این گوشی هوشمند ملاقات می کنیم.

شیائومی می 7

منابع دیگر به این موضوع اشاره دارند که شیائومی در این نمایشگاه به جای رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود، به معرفی پردازنده شیائومی Surge S2 می پردازد ( مشخصات پردازنده شیائومی Surge S2 برملا شد ). انتظار می رود این چیپست قدرت شیائومی Mi 6c را تامین کند. این دستگاه به عنوان نسخه ارزان قیمت پرچمدار شیائومی Mi 6 معرفی خواهد شد.

همانطور که می دانید برخلاف سال های گذشته، نمایشگاه MWC 2018 غایبان زیادی خواهد داشت. بر اساس گزارشات و شایعات، شرکت هواوی از پرچمدار جدید خود یعنی P11 در این نمایشگاه رونمایی نمی کند ( هواوی P11 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی شود ).

شرکت ال جی نیز در نظر دارد که پرچمدار آینده خود، ال جی G7 را در یک مراسم اختصاصی معرفی کند، البته این شرکت کره ای از نسخه بهبود یافته V30 در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد ( احتمال معرفی نسخه بهبود یافته ال جی وی 30 در نمایشگاه MWC 2018 ).

ارسال نظر