اعلام مشخصات گوشی Mi Max2 شیائومی

گوشی می مکس ۲ شیائومی (Xiaomi Mi Max 2)، پس از ارائه نسبتا موفق می ۶ در بازارهای آسیایی، به زودی با هدف ورود به این بازار توسط کمپانی سازنده رونمایی خواهد شد. در ادامه با مشخصات و قیمت احتمالی این فبلت با ما همراه باشید.

اعلام مشخصات گوشی Mi Max2 شیائومی

به گزارش کلیک، در سال‌های اخیر شرکت چینی شیائومی توانسته است محصولاتی خوب با قیمتی بسیار مناسب روانه بازار کند که یکی از جدیدترین آنها، تلفن هوشمند پرچمدار شیائومی می ۶ بود. این موبایل با بدنه‌ای ترکیبی از جنس شیشه و فلز، چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ (به کار رفته در گلکسی اس ۸ سامسونگ)، دوربین دوگانه با لنزهای تله (شبیه آنچه در آیفون ۷ دیدیم) و فقط با قیمت ۳۶۰ دلار در بازار کشورهای آسیایی به فروش می‌رسد.

گوشی می مکس ۲ شیائومی با نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی یکی از بزرگترین تلفن های هوشمند است.
در حال حاضر این شرکت در تدارک معرفی محصولی برای دوستداران موبایل های بزرگ است؛ در واقع گوشی می مکس ۲ شیائومی با صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی و باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، یکی از بزرگترین تلفن های هوشمند جهان در سال ۲۰۱۷ به حساب می‌آید. البته بازار هدف شیائومی Mi Max 2 باز هم کشورهای آسیایی‌ است اما قطعا طرفداران بی‌شماری در اروپا و حتی آمریکای شمالی خواهد داشت.

گوشی می مکس ۲ شیائومی قیمتی پایین‌تر از شیائومی Mi 6 خواهد داشت و در ردیف محصولات میان‌رده قرار گرفته است. بر اساس گزارش های منتشر شده، این غول چینی در دو مدل عرضه می‌شود؛ مدل اول مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ خواهد بود و مدل دوم نیز از جدیدترین پردازنده میان‌رده کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۶۶۰ میزبانی خواهد کرد.
شیائومی ۲۵ می (۴ خرداد) را تاریخ رسمی معرفی فبلت جدید خود اعلام نموده تا اطلاعات و جزییات بیشتری از این محصول در اختیار هواداران قرار دهد. اگرچه بسیاری از کاربران گوشی هایی با صفحه نمایش کوچکتر را می‌پسندند، اما شیائومی می مکس ۲ قطعا طرفداران تلفن های هوشمند با صفحه نمایش بسیار بزرگ را راضی خواهد کرد.

ارسال نظر