گوشی شیائومی Mi Note 3 در کنار گوشی Mi MIX 2 معرفی می شود

رسانه کلیک - طبق گزارشات یکی از رسانه های اجتماعی چینی، گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 3 در کنار گوشی شیائومی Mi Mix 2 روز ١١ سپتامبر به صورت رسمی معرفی می شود.

گوشی شیائومی Mi Note 3 در کنار گوشی Mi MIX 2 معرفی می شود

شرکت چینی شیائومی (Xiaomi) اخیرا اعلام کرده بود که گوشی هوشمند Mi MIX 2 را در تاریخ ۱۱ سپتامبر معرفی می کند. مدیر عامل شرکت شیائومی همچنین تایید کرد که گوشی هوشمند Mi Note 3 همراه با این پرچمدار شرکت شیائومی (Mi Mix 2) معرفی می شود. لین بین مدیر عامل شرکت شیائومی از طریق وب سایت رسمی Weibo (شبکه اجتماعی چین)، تصویری از گوشی Mi Note 3 را به اشتراک گذاشت. در این تصویر ما فقط قسمت پشت گوشی را می بینیم. در هر صورت، این تصویر به وضوح نشان می دهد که گوشی هوشمند Mi Note 3 وجود دارد و به زودی معرفی می شود. بدون شک شاهد معرفی گوشی های هوشمند Mi MiX 2 و Mi Note 3 در روز ۱۱ سپتامبر توسط شرکت شیائومی در چین خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت شیائومی آقای لین بین به این نکته اشاره کرد که گوشی هوشمند Mi Note 3 در واقع نسخه بزرگتر پرچمدار هوشمند شرکت شیائومی یعنی Mi 6 است. حقیقتا گفته می شود این گوشی واقعا شبیه به Xiaomi Mi 6 است، حداقل زمانی که پشت گوشی را دیدیم به این نتیجه رسیدیم که این نسخه از گوشی های هوشمند شیائومی از فلز و شیشه ساخته شده است و با توجه به اینکه اسکنر اثر انگشت بر روی پشت آن قرار ندارد، تقریبا می توان گفت این اسکنر در زیر صفحه نمایش گوشی قرار خواهد گرفت.

توجه داشته باشید Xiaomi Mi Note 3 یک قسمت انحنا دار در پشت گوشی دارد که به راحتی متوجه تنظیم دوربین دوگانه در پشت این گوشی هوشمند می شوید. ضمن اینکه آرم شرکت نیز در پشت گوشی قرار دارد. ما هنوز مطمئن نیستیم که مشخصات سخت افزاری و فنی گوشی هوشمند Xiaomi Mi Note 3 چه خواهد بود؟ اما اگر به معنای واقعی توضیحات آقای لین بین را در نظر بگیریم، احتمالا این گوشی نیز همانند Mi 6 خواهد بود اما این یار با یک صفحه نمایش بزرگتر!

گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 3 احتمالا به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچ QHD مجهز شود. انتظار می رود ابعاد صفحه نمایش گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 3 در یکی از حالت های ۱۶:۹ یا ۱۸:۹ باشد البته با توجه به اینکه صفحه نمایش Mi MiX 2 با ابعاد ۱۸:۹ عرضه خواهد شد لذا نتیجه می گیریم که صفحه نمایش گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 3 با ابعاد ۱۶:۹ عرضه شود. گوشی Xiaomi Mi Note 3 احتمالا مجهز به پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی Snapdragon 835 باشد. ضمن اینکه Adreno 540 GPU پردازش گرافیکی را بر عهده خواهد داشت. احتمالا گوشی شیائومی Mi Note 3 مجهز به دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی باشد. اندروید نوقا (Android Nugat) همراه با سیستم عامل MIUI 9 Xiaomi بر روی این گوشی اجرا می شوند.

ارسال نظر