گوشی شیائومی Mi5 با تراشه Snapdragon 820 اسفند ماه عرضه می شود

شیائومی در سال 2015 تعدادی گوشی هوشمند جدید معرفی کرده بود ولی پرچمدار آن یعنی Mi 5 در بین آن ها نبود.

گوشی شیائومی Mi5 با تراشه Snapdragon 820 اسفند ماه عرضه می شود

به گزارش کلیک، طبق شایعات منتشر شده این شرکت منتظر عرضه تراشه Snapdragon 820 بوده و شایعاتی دیگر حکایت از عرضه این گوشی در ماه ژانویه داشت. مدتی پیش مدیر عامل شیائومی اعلام کرد برای معرفی این گوشی هیچ عجله ای ندارد که احتمال اینکه Mi 5 در این ماه این گوشی را عرضه نکند تقویت می کرد. طبق اطلاعات جدید به دست آمده میتوان این خبر را تایید کرد.

بنیان گذار و معاون ارشد شرکت شیائومی، لیوان جیانگ، در اکانت رسمی خود در Weibo اعلام کرد: این گوشی به تراشه Snapdragon 820 مجهز خواهد بود و گوشی روی خط تولید قرار گرفته است. بنیان گذار شیائومی همچنین تصریح کرد: پرچمدار آن ها در ماه ژانویه معرفی نخواهد شد و افزود: این گوشی بعد از سال نوی چینی ها (در ماه فوریه) به صورت رسمی معرفی می شود. اگر چه ما زمان دقیقی از زمان عرضه این گوشی در اختیار نداریم ولی می توان انتظار داشت که در ماه فوریه (بهمن یا اسفند) شاهد رونمایی از آن باشیم. مدیر عامل شیائومی، لی جون، نیز با نقل قول نوشته های "لیوان جینگ" آن را تایید کرد.

مقامات شیائومی مجهز بودن این گوشی به Snapdragon 820 را تایید کرده اند ولی ما هیچ اطلاعات دیگری از مشخصات آن نداریم. هر چند در مورد مشخصات احتمالی این گوشی حدس هایی زده شده است. گفته می شود این گوشی دارای صفحه 5.2 اینچی QHD با رزولوشن 2560 x 1440 بوده و از 4GB رم و مقدار حافظه داخلی متفاوت و قابل انتخاب بهره می برد. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 3000 میلی آمپری تامین می کند و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و یک 8 مگاپیکسلی در جلو وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارند. گفته شده Mi 5 با سیستم عامل MIUI 7.X که بر پایه ی سیستم عامل اندروید است عرضه خواهد شد. می توان انتظار داشت این گوشی به یک حسگر اثر انگشت ( و یا حتی Sense ID) مجهز باشد و به احتمال زیاد بدنه این گوشی فلزی خواهد بود. این همه چیزی بود که میتوانستیم درباره ی Mi 5 حدس بزنیم.

به محض دریافت اطلاعات جدید از مشخصات این گوشی برای شما درج خواهیم کرد.

منبع: Android Headlines

ارسال نظر