تصاویر منتسب به شیائومی Mi6 منتشر شد

به تازگی تصاویر منتسب به گوشی شیائومی Mi6 که چند روز دیگر رونمایی خواهد شد، منتشر شده است. از مشخصات بارز این گوشی می توان به دوربین دوگانه، طراحی شیک و استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در دو مدل آن اشاره کرد.

تصاویر منتسب به شیائومی Mi6 منتشر شد

به گزارش کلیک ، گوشی شیائومی Mi6 چهار روز دیگر رونمایی می شود و طبق اطلاعات منتشر شده در اکثر نقاط جهان عرضه خواهد شد. این گوشی در سه مدل عرضه خواهد داشت. مدل پایه این گوشی مجهز به پردازنده MediaTek Helio X30 است و دو مدل دیگر مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ هستند. به تازگی تصاویری منتسب به این گوشی منتشر شده است.

این گوشی مجهز به دوربین دوگانه است. تقریبا همه گوشی های معرفی شده در سال ۲۰۱۷ به استثنای دو گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس دارای دوربین دوگانه هستند. البته سامسونگ هم در میدان رقابت با رقبای خود، پا پس نمی کشد و احتمالا در گوشی گلکسی نوت ۸ از دوربین دوگانه به صورت عمودی استفاده می کند. Mi6 علاوه بر دوربین دوگانه، طراحی زیبایی دارد که نظر هر کسی را به خود جلب می کند. گوشی های آیفون سردمدار طراحی زیبا هستند و سایر شرکت ها نیز می خواهند با عرضه گوشی های زیبا، با این شرکت رقابت کنند؛ به عنوان مثال سامسونگ به خوبی توانسته است زیبایی و کارایی را در دو گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، با هم آمیخته کند و به نظر می رسد که Mi6 هم از نظر طراحی زیبا، چیزی از پرچمداران سامسونگ کم نداشته باشد.

در تصویر سوم مشخص است که این گوشی دارای دوربین دوگانه است و دوربین دقیقا در همان محلی قرار گرفته است که در مدل قبلی گوشی قرار گرفته است. در ضمن قسمت پشت گوشه های این گوشی، خمیده هستند و این نوع طراحی باعث می شود افراد بتوانند آن را به راحتی در دست بگیرند.

در مورد قیمت این گوشی هم باید گفت که طبق اطلاعات منتشر شده، قیمت این گوشی در حدود ۳۰۰ دلار است و با توجه این که دو مدل از این گوشی دارای اسنپدراگون ۸۳۵ هستند، می توان گفت که این گوشی واقعا ارزش خرید دارد. البته اگر بخواهیم واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم، باید بگوییم که احتمالا این قیمت مربوط به مدلی است که مجهز به پردازنده MediaTek Helio X30 است.

ارسال نظر