نقد و بررسی Microsoft Band 2

انسان هرچه اطلاعات بشتری از خود و محیط پیرامون خود داشته باشد می تواند سالم تر زندگی کند و زندگی بهتری داشته باشد.

نقد و بررسی Microsoft Band 2

به گزارش کلیک، این گجت پوشیدنی از 11 حسگر تشکیل شده است که به اندازه گیری فاکتورهای مختلف می پردازد مثلا حسگر های GPS،اندازه گیری میزان اشعه UV محیط، حداکثر مقدار اکسیژنی که می توانید تنفس کنید و بسیاری موارد دیگر.

mb2-1

  • مایکروسافت Band 2، یک ساعت هوشمند

اگر شما قصد استفاده از مایکروسافت Band 2 به عنوان یک گجت سلامتی را ندارید می توانید از آن به عنوان یک ساعت هومشند استفاده کنید.

البته سخت افزار چندان قوی نسبت به دیگر ساعت های هوشمند بازار ندارد ولی به وسیله آن به راحتی می توانید تماس ها،ایمیل ها و پیام های خود را مدیریت کنید.

mb2-5

  • وسیله ای برای ورزش های مختلف

مایکروسافت Band 2 را می توان برای ورزش های بسیاری استفاده کرد.ورزش هایی از قبیل دویدن،دوچرخه سواری،یوگا،گلف،کوه نوردی و حتی وزنه برداری.

اگرچه این دستگاه ضد آب نیز هست ولی بهتر است از آن برای شنا کردن استفاده نکنید

mb2-8

  • مایکروسافت Band 2 در حین دویدن

دویدن با مایکروسافت بند 2 بسیار لذت بخش خواهد بود.این گجت پوشیدنی در حین دویدن اطلاعاتی مانند مسافت طی شده،میزان کالری سوزانده شده و مدت زمانی که شما شغول دویدن بوده اید را روی یک صفحه نمایش لمسی خمیده از جنس AMOLED نمایش می دهد. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بیشتر راجع به فعالیت خود بدانید.

مایکروسافت مدعی شده این مچ بند می تواند اطلاعات پیچیده تری در اختیار کاربر قرار دهد مثلا تشخیص دهد که برای رسیدن شما به وضعیت ایده آل خود چقدر دیگر باید بدوید یا اینکه سوزاندن کالری به طور عادی انجام می شود یا مشکلی برای بدن شما بوجود آمده است.

یکی از معایب این مچ بند نبود قابلیت کنترل موزیک از طریق آن بود که شما را مجبور می کرد چندین بار در حین دویدن مشغول کار کردن با تلفن هوشمند خود باشید. که البته در بروز رسانی های بعدی این موضوع رفع شد و این قابلیت به آن اضافه شد.

mb2-9

  • مناسب برای خوابیدن

مایکروسافت Band 2 بسیار راحت است و دست شما را اذیت نمی کند. در واقع شما اصلا متوجه بسته بودن آن نخواهید شد. به همین می توان از آن موقع خواب نیز استفاده کرد که اطلاعاتی مانند نوع خواب شما،میزان مفید بودن خواب شما برای بدن و بسیاری موارد دیگر را در اختیار شما می گذارد.

mb2-10

  • بررسی اطلاعات جمع آوری شده

مایکروسافت بند 2 اطلاعات جمع آوری شده را از طریق اپلیکیشن های موجود برای گوشی های هوشمند تجزیه و تحلیل و پردازش می کند تا شما بتوانید در جریان فعالیت ها و سلامت خود قرار گیرید.

در حال حاضر اپلیکیشن Microsoft Helath برای اندروید،iOS و ویندوز فون در دسترس است.

mb2-7

  • معایب

یکی از معیاب بارز این مچ بند عدم سازگاری کامل با دستگاه های آیفون است.اپلیکیشن آی او اس طراحی شده برای آن اشکالاتی دارد که در بعضی مواقع اتصال قطع می شود و اطلاعات شما از بین می رود.

از دیگر معایب آن عمر کم باتری است. باتری مایکروسافت Band 2 دو روز شارژ دهی دارد که مقداری کم محسوب می شود و ممکن است موقع خواب شما خاموش شود و طلاعات موجود روی آن از بین برود.

mb2-6

  • جمع بندی

مایکروسافت بند 2 ارزش خرید کمی در مقابل قیمت دارد. بسیاری از مچ بند های دیگر موجود در بازار از آن ارزان تر هستند و حتی در مواردی بهتر نیز عمل می کنند. اما اگر شما علاقه مند به خرید Band 2 هستید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

منبع:stuff

ارسال نظر