مایکروسافت سوییفت کی را خرید!

چهارشنبه مایکروسافت اعلام کرد که سوییفت‌کی، شرکت انگلستانی تولید کننده نرم افزار کیبورد را خریداری کرده است تا با سیستم های هوشمند این غول تکنولوژی برای دستگاه های موبایل ادغام شود.

مایکروسافت سوییفت کی را خرید!

به گزارش کلیک، سوییفت‌کی نرم افزار های کیبوردی می سازد که روی بیش از سی صد میلیون دستگاه اندروید و اپل استفاده می شود و رابط های کاربری پیش فرض کیبورد را با انواع کارآمد تر آن تعویض می کند. با اینکه ارزش این معامله اعلام نشده اما رسانه ها قیمت دویست و پنجاه میلیون دلار را گزارش کرده اند.

سوییفت‌کی که از هوش مصنوعی برای کمک به استفاده کارآمد تر کاربران از کیبورد استفاده می کند، تلاش های مایکروسافت در این زمینه را گسترش خواهد داد. معاون اجرایی تحقیق و تکنولوژی مایکروسافت، هری شام، می گوید: در دنیایی که ابر های اطلاعات و دستگاه های موبایل حرف اول را می زند، تکنولوژی سوییفت‌کی مطابق با دیدگاه ما است، دیدگاهی که می گوید استفاده کاربران از دستگاه ها باید بیشتر به خود شخص مرتبط باشد و تکنولوژی آن ها به جای اینکه تنها به دستورات کاربر پاسخ دهد باید نیاز ها را پیش بینی کرده و به صورت مستقیم هدف ما را برای داشتن بهره وری بیشتر در کار با دستگاه ها به وسیله ابر هوشمند مایکروسافت پشتیبانی کند.

سوییفت‌کی برآورده کرده که کاربران آن حدود ده تریلیون بار و در صد زبان مختلف دکمه های کیبورد های آن را فشرده اند و در مجموع زمان تایپ کردن های خود، بیش از صد هزار سال زمان کمتری صرف کرده اند.

شام و مایکروسافت علاقه دارند که این سرویس را علاوه بر پلتفرم خود مایکروسافت، بر روی تمامی پلتفرم ها اجرا کنند. شام ادامه می دهد: ما به توسعه نرم افزار های کیبورد های سوییفت‌کی برای اندروید و آی او اس ادامه می دهیم و به دنبال سناریو های جدیدی برای ادغام تکنولوژی اصلی آن در گستره نمونه کار های محصولات و خدماتمان می گردیم.

جان رینولدز و بن مدلاک، پایه گذاران سوییفت‌کی در یک پست در بلاگشان نوشتند: ملحق شدن به مایکروسافت قدم درست بعدی در مسیر ما بود. هشت سال پیش ما به عنوان دو دوست که باور داشتند باید راه بهتری برای تایپ با گوشی های هوشمند باشد کارمان را شروع کردیم. از آن زمان ما یک راه طولانی پیموده ایم و امروزه صدها میلیون نفر در سراسر جهان و بسیاری از موبایل سازان بزرگ تکیه به تکنولوژی پیشبینی زبان ما دارند.

منبع : msn

ارسال نظر