مایکروسافت از نسخه ارزان قیمت سرفیس بوک 2 رونمایی کرد

رسانه کلیک - مایکروسافت در گذشته از لپ تاپ سرفیس بوک 2 و سرفیس لپ تاپ رونمایی کرده بود. با این حال این غول دنیای تکنولوژی به تازگی نسخه های ارزان قیمت تر این دو دستگاه را معرفی کرد.

مایکروسافت از نسخه ارزان قیمت سرفیس بوک 2 رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی از نسخه های ارزان قیمت تر محصولات سرفیس بوک 2 و سرفیس لپ تاپ رونمایی کرده است. این دستگاه های جدید دارای قیمت کمتری بوده و از مشخصات فنی ضعیف تری بهره می برند ( پیش فروش سرفیس بوک ۲ مایکروسافت آغاز شد ).

سرفیس لپ تاپ جدید در نسخه پایه به پردازنده اینتل Core m3، پردازنده گرافیکی اینتل HD 615، رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. قیمت این نمونه از سرفیس لپ تاپ برابر با 799 دلار است. در گذشته نسخه پایه این دستگاه با قیمت 999 دلار عرضه شده بود که البته قدرت این دستگاه را پردازنده قدرتمندتر اینتل Core i5 تامین می کند.

نسخه جدید سرفیس بوک 2 با قیمت 1199 دلار عرضه می شود که البته این قیمت برای نمونه 13.5 اینچی است. در این دستگاه از پردازنده اینتل Core i5، رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. در گذشته نسخه پایه سرفیس بوک 2 با قیمت 1499 دلار عرضه شده بود. این نسخه به 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

سرفیس بوک ۲

در حالی که کامپیوترهای سرفیس مایکروسافت عملکرد مناسبی دارد و در بررسی ها امتیاز بالایی را دریافت می کنند، اما به علت قیمت بالای خود مورد سرزنش منتقدین قرار می گیرد. اگرچه مایکروسافت سعی کرده با معرفی نسخه های جدید طیف بیشتری از کاربران را ترغیب به خرید کند، ولی به علت تغییر در مشخصات فنی همچنان ارزش خرید یکسانی با گذشته دارند ( مایکروسافت در فکر تصاحب شرکت الکترونیک آرتز و ولو ).

اگر کاربری با بودجه محدود خواهان خریداری محصولات مایکروسافت باشد می تواند به خرید دستگاه های جدید این شرکت فکر کند، البته مشخصات فنی آن ها نسبت به نسخه های قبلی ضعیف تر است.

ارسال نظر