تبریک مایکروسافت به سونی به دلیل موفقیت بازی God of War

رسانه کلیک - رئیس ارشد بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت، اخیرا به خاطر موفقیت چشمگیر و اخذ نمرات شگفت انگیز بازی God of War به استودیوی «سانتا مونیکا» شرکت سونی تبریک گفت!

تبریک مایکروسافت به سونی به دلیل موفقیت بازی God of War

بیش از هشت سال است که بازیکنان و گیمرها از ماجراجویی شخصیت و قهرمان دوست داشتنی پلتفرم پلی استیشن یعنی «کریتوس» به دور بودند. آخرین نسخه این مجموعه در سال میلادی 2010 تحت عنوان God of War III به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 3 منتشر شد که در آن شاهد مبارزه کریتوس با اساطیر یونان باستان بودیم و این عنوان ویدیویی حماسه دیگری را برای فرانچایز خود رقم زد.

حال در این دوره طولانی، استودیوی سانتا مونیکا در حال ساخت و توسعه نسخه بعدی سری God of War بوده که تنها چند روزی با عرضه نسخه نهایی و جهانی آن فاصله داریم. در این میان، منتقدان صنعت گیم مثل همیشه به وظیفه خود عمل کردند و پس از بررسی های همه جانبه، امتیازات و نمرات شگفت انگیزی را برای توصیف و تمجید جدیدترین بازی انحصاری شرکت سونی یعنی خدای جنگ به آن نسبت دادند.

بدین ترتیب، هم اکنون میانگین امتیازات و نمرات بازی God of War در وب سایت معتبر متاکریتیک از میان 83 نقد، نمره 95 از ۱۰۰ است که این امتیاز خارق العاده به خوبی از عنوان ویدیویی اکشن ماجراجویی ناب و تکرار نشدنی خبر می دهد.

بازی God of War

نکته جالب اینجاست که آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ارشد بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت، در خصوص کسب نمرات بالای بازی God of War واکنش نشان داد و در صفحه رسمی شبکه توییتر خود، موفقیت چشمگیر این عنوان ویدیویی محبوب را به استودیوی «سانتا مونیکا» شرکت سونی تبریک گفت.

متن تبریک فیل اسپنسر به شرکت ژاپنی سونی به شرح زیر است:

به خاطر کسب امتیازات و نمرات بالا و انتشار بازی God of War طی روزهای آینده به استودیوی «سانتا مونیکا» شرکت سونی تبریک می گویم. به نظر می رسد انتشار ویژه و بزرگی برای این فرانچایز در راه است!

- Phil Spencer (@XboxP3) April 12, 2018

اما ماجرا تنها به پیام تبریک رئیس بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت به سازندگان و توسعه دهندگان بازی God of War محدود نمی شود؛آقای شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، رئیس ارشد استودیوهای پلی استیشن شرکت سونی، در قبال این تبریک از فیل اسپنسر تشکر و قدردانی کرد.

ساعاتی پس از انتشار این پیام تبریک، شوهی یوشیدا در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییر خود نوشت:

ممنونم فیل! [فیل اسپنسر]

- Shuhei Yoshida (@yosp) April 12, 2018

شاید دو شرکت مایکروسافت و سونی رقیب سرسخت یکدیگر به نظر برسند، لیکن افرادی که در این دو شرکت نامدار و بزرگ مشغول به کار هستند، مانند سایر گیمرها و بازیکنان جهان علاقه زیادی به صنعت گیمینگ و بازی های ویدیویی دارند و از تجربه آن لذت می برند. این موضوع سبب شده تا رقابت میان این دو غول صنعت گیمینگ سالم باشد. همچنین، آقای فیل اسپنسر در گذشته بارها و بارها تاکید کرده که جنگ میان کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن هیچ نتیجه مثبتی به همراه ندارد.

بازی God of War

گفتنی است؛ بازی پرطرفدار و محبوب God of War روز جمعه 31 فروردین (20 آوریل سال میلادی 2018) توسط شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر می شود.

این عنوان مورد انتظار در مقایسه با نسخه های قبلی، تغییرات زیادی به خود دیده است. مهم ترین تغییر شامل روند داستانی است که دیگر خبری از خدایان و اسطوره های یونانی در آن نیست و این بار شخصیت کریتوس به همراه فرزندش، آترئوس، به سراغ افسانه‌ های نورس رفته و وارد ماجراجویی کاملا جدیدی می شود که مشابه آن را در نسخه های قبلی مشاهده نکردیم. این روابط پدر و پسری شاید در وهله اول چندان جالب به نظر نرسد، اما طبق نظر منتقدان سختگیر، همین احساس پدر و پسری روح تازه ای به مجموعه گاد آو وار دمیده و آن را به یکی از بهترین نسخه های این مجموعه محبوب تبدیل کرده است.

چنانچه یکی از طرفداران پر و پا قرص این بازی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما تا پیش از تاریخ مذکور نسبت به پیش خرید آن اقدام کنید، چرا که بر اساس گفته های سازندگان، افرادی که بازی گاد آو وار را پیش خرید کنند، سه پوسته افسانه ای مخصوص سپر کریتوس به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. در حال حاضر، دو نسخه استاندارد و دیجیتال دیلاکس بازی به ترتیب با قیمت های 59.99 و 69.99 دلار به صورت دیجیتال در فروشگاه پلی استیشن استور به فروش می رسد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با موفقیت ها و کسب نمرات بسیار بالای بازی God of War چیست و این اقدام آقای فیل اسپنسر و رقابت سالم میان دو شرکت مایکروسافت و سونی را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را حتما با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر