آغاز فروش نسخه مایکروسافت گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در فروشگاه‎ آنلاین مایکروسافت

رسانه کلیک – از فروردین‎ماه سال جاری، شرکت مایکروسافت در فروشگاه‎های فیزیکی خود اقدام به فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس کرده است. حال، علاقه‎مندان از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت نیز می‎توانند نسخه مایکروسافت گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را خریداری کنند.

آغاز فروش نسخه مایکروسافت گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در فروشگاه‎ آنلاین مایکروسافت

دو گوشی مورد نظر تحت نسخه Microsoft Edition به صورت پیش‎فرض با ابزارهای بهره‎وری متعدد ساخت شرکت مایکروسافت مجهز می‎شوند که از جمله آن می‌توان به دستیار صوتی این شرکت (کورتانا)، اپلیکیشن‎های ورد، اکسل، وان‎نوت و Outlook و چند عنوان دیگر اشاره کرد. همچنین همراه آن‎ها لانچر جدید مایکروسافت دیده می‎شود که به کاربر اجازه می‎دهد به سالنامه، اسناد و آخرین فعالیت‎ها به شکل یک فید سفارشی و شخصی‎سازی شده دسترسی داشته باشد.

قیمت مدل قفل نشده (unlocked) نسخه مایکروسافت گلکسی اس 8 برابر 724.99 دلار است، در حالی ‎که برادر بزرگتر آن 824.99 دلار قیمت‎گذاری شده است. از نظر قیمت با قیمت مشاهده شده در وب‎سایت رسمی سامسونگ تفاوتی دیده نمی‎شود. علاوه بر این، مایکروسافت برای این دو گوشی اپراتورهایی مانند ورایزن و AT&T را نیز پیشنهاد می‎دهد.

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که این شرکت در روز جمعه سیاه، این دو دستگاه را با تخفیف زیادی ارائه خواهد کرد، به طوری که نسخه مایکروسافت گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با 150 دلار تخفیف به فروش می‌رسند.

گوشی گلکسی S8 مجهز به یک نمایشگر 5.8 اینچی است، در حالی‎که مدل پلاس از یک نمایشگر 6.2 اینچی بهره می‎برد. این نمایشگر سوپر آمولد دقت تصویری برابر با 2960 در 1440 پیکسل به همراه نسبت تصویر 18:5:9 دارد.

در قلب دو دستگاه از چیپست اسنپ‎دراگون 835 شرکت کوالکام استفاده شده که مجهز به پردازنده هشت هسته‎ای کریو با حداکثر سرعت کلاک 2.35 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 و 4 گیگابایت رم است.

هر دو پرچم‎دار سامسونگ 64 گیگابایت حافظه ‎داخلی دارند و از درگاه میکرو اس‎دی با حداکثر حافظه 256 گیگابایت پشتیبانی می‎کنند.

در پنل پشتی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فناوری رفع لرزش اپتیکال تصویر (IOS)، فلاش ال‎ای‎دی و یک نسبت کانونی f/1.7 بکار گرفته شده و دوربین سلفی مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/1.7 و فناوری فوکوس خودکار است. در حالی‎ که گلکسی S8 دارای یک باتری به گنجایش 3000 میلی‎آمپرساعت است. همچنین ظرفیت باتری در مدل پلاس به 3500 میلی‎آمپر ساعت افزایش یافته است.

در حال حاضر، این دو گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید نوقا استفاده می‎کنند، ولی ارتقا به اندروید اوریو نیز به صورت بتا برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع: gizmochina

ارسال نظر