مایکروسافت استایلوسی با قابلیت تشخیص رنگ و بافت اشیاء معرفی کرد

شرکت های بزرگ مرتبا در حال ثبت اختراع فناوری های جدید هستند و مایکروسافت یک اختراع جدید در رابطه با نوعی استایلوس دارد که قادر به تشخیص رنگ ها و بافت های سطحی در اشیای فیزیکی است.

مایکروسافت استایلوسی با قابلیت تشخیص رنگ و بافت اشیاء معرفی کرد

به گزارش کلیک، مایکروسافت استایلوسی با ویژگی های منحصر به فرد را به ثبت رسانده است که امیدواریم در برخی نقاط تولید شود. با نگه داشتن نوک این استایلوس روی جسم فیزیکی، این قلم استایلوس می تواند رنگ آن را تعیین کند. این قابلیت را می توان به روش های بسیار مختلفی استفاده کرد. با استفاده ازاین فناوری، کارهایی از جمله تکثیر دیجیتالی هر رنگی که صاحب استایلوس نیاز دارد آن ها را به طور دقیق مطابقت دهد، بلافاصله به ذهن می آید. همچنین می تواند برای اجرای وظایف روی یک کامپیوتر شخصی با کارت رنگ هایی که برای این منظور کدگذاری شده اند، مورد استفاده قرار بگیرد. از آنجایی که حس کردن رنگ مفید است، این اختراع توانایی استایلوس را برای حس و تکثیر دیجیتالی بافت جسم واقعی نیز پوشش می دهد. این قابلیت می تواند برای کسانی که در گرافیک ها و مدل سازی های سه بعدی مشغول فعالیتند، مفید باشد. به جسم ضربه بزنید وبافت سطحی را روی صفحه نمایش داشته باشید و دقیقا بازتولید کنید.
این قابلیت را می توان به نرم افزار چاپ سه بعدی که باعث بازتولید فیزیکی بافت سطحی اشیا روی محصولات تولید شده می شود، اضافه کرد. همانطور که با هر ثبت اختراع هیچ تضمینی وجود ندارد، چنین استایلوسی همواره تولید خواهد شد. به نظر می آید بازار بسیار امیدوار کننده ای برای این محصول خواهد بود.

منبع: zdnet

ارسال نظر