لومیا 650 یکم فوریه معرفی می‌شود

مدتی است که شایعات زیادی در رابطه با ویندوزفون لومیا 650 منتشر می‌شود. بر اساس تازه‌ترین خبرهای مرتبط با این محصول، ظاهرا در روز یکم ماه فوریه شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود.

لومیا 650 یکم فوریه معرفی می‌شود

با توجه به اخباری که دقایقی پیش از سوی منبع Windows Central منتشر شده، احتمالا مایکروسافت در روز یکم ماه آینده رسما از ویندوزفون لومیا 650 رونمایی می‌کند. این ویندوزفون از نظر سخت افزاری محصولی تقریبا میان رده بوده و پیش بینی شده که قیمتی رقابتی را به همراه داشته باشد.

به گزارش کلیک، ویندوزفون لومیا 650 مایکروسافت از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسلی یا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این ویندوزفون می‌تواند تراشه اسنپدراگون 212 یا تراشه اسنپدراگون 200 کوالکام باشد. هر دو این تراشه‌ها از پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای بهره می‌برند.

2

لومیا 650 مایکروسافت به رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی پیش فرض 8 گیگابایتی نیز مجهز می‌شود. گفته شده که این محصول قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را نیز به همراه خواهد داشت. از اینرو کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) میزان فضای ذخیره‌سازی دستگاه را افزایش دهند. شایان ذکر است که این ویندوزفون به طور پیش فرض از ویندوز 10 مایکروسافت بهره‌مند می‌شود.

بنا به گزارش سایت Windows Central، گوشی هوشمند لومیا 650 آخرین ویندوزفونی خواهد بود که با نام اختصاصی لومیا از سوی شرکت مایکروسافت معرفی می‌شود. ظاهرا باید منتظر رونمایی مایکروسافت از سری سرفیس فون‌هایش باشیم. هم اکنون بیشتر توجهات بر روی اولین سرفیس فون این شرکت معطوف شده که احتمالا در آینده نزدیک و با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام معرفی خواهد شد.

1

منبع: phonearena

ارسال نظر