تصاویر جدید لومیا 650 فاش شد؛ دستگاه از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند

به تازگی جدیدترین تصاویر ویندوزفون لومیا 650 مایکروسافت در کنار خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری آن فاش شد.

تصاویر جدید لومیا 650 فاش شد؛ دستگاه از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند

بنا به اطلاعات ارائه شده، این ویندوزفون از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل بهره‌مند می‌شود که با استفاده از پنل گوریلاگلاس از آن محافظت خواهد شد. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول تراشه اسنپدراگون 210 کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتز است و رم آن ظرفیت 1 گیگابایتی را ارائه می‌کند.

0

همانطور که در تصاویر ضمیمه شده مشاهده می‌کنید، لنز دوربین اصلی این گوشی در بخش میانی و بالای پنل پشتی آن قرار دارد و در کنار آن نیز چراغ فلش LED دستگاه قابل مشاهده است. گفته شده که این ویندوزفون به طور پیش فرض به ویندوز 10 مایکروسافت مجهز می‌شود و حافظه داخلی آن 8 گیگابایتی و قابل ارتقاء از طریق اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) است. لومیا 650 مایکروسافت همچنین در نسخه‌ای جداگانه قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را هم ارائه خواهد کرد.

دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب از سنسورهایی 8 و 5 مگاپیشیکسلی تشکیل می‌شود و دستگاه از قابلیت اتصال LTE 4G پشتیبانی ه عمل می‌آورد. ضمنا باتری به کار گرفته شده در لومیا 650 مایکروسافت احتمالا ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعتی داشته و از قابلیت شارژ بیسیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. گزارشات به دست آمده حاکی از احتمال رونمایی رسمی از این ویندزفون در کنگره‌ جهانی موبایل 2016 یا همان نمایشگاه MWC 2016 هستند که در ماه مارس برگزار می‌شود. بنابراین احتمالا عرضه این محصول هم طی نمیسال نخست 2016 صورت می‌پذیرد.

منبع: fonearena

ارسال نظر