اقدام جدید مایکروسافت برای پخش بازی

پخش گیم پلی به صورت زنده بر روی توییچ و یا فیس بوک آسان نیست. اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم باید نرم افزارهای ضبط ویژه و تنظیمات پهنای باند پیچیده ای راه اندازی است.

اقدام جدید مایکروسافت برای پخش بازی

به گزارش کلیک، مایکروسافت در تلاش است این مشکل را حل کند. این غول دنیای فناوری قصد دارد در نسخه بعدی ویندوز ۱۰ پخش بازی به صورت زنده را از طریق نرم افزار ایکس باکس پیاده سازی کند. تجربه نشان داده است که این کار راحت و ارزان نیست، اما می تواند تاخیرات یا به اصطلاح "لگ" میان کاربران و پخش زنده را از بین ببرد. به نظر می رسد این ابزار خاص مایکروسافت تنها برای بیم طراحی می شود، بنابراین انتظار این فناوری را برای توییچ، حداقل به این زودی ها، نداشته باشید.

اگر با بیم آشنا نیستید، باید بگوییم که یک استارت آپ است که به بازیکنان اجازه می دهد به صورت مستیقم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، سلاح خودشان را انتخاب کنند، یا سلاح بعدی را که می خواهند استفاده کنند، ذخیره نمایند. مایکروسافت این شرکت را در اوایل ساری جاری خرید و به نظر می رسد که هم اکنون موقعیت و توان آن را دارد که آن را به پلتفرم پیش فرض ویندوز تبدیل سازد.

مایکروسافت اعلام نکرده است که نرم افزار ایکس باکس با سایر سرویس های استریم کننده کار خواهد کرد یا خیر، اما قطعا به نظر می رسد که راهی ساده برای پخش گیم پلی است.

ارسال نظر